کد خبر : 18532
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 15:56

قیمت عرضه کوییک جدید در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد

قیمت عرضه کوییک جدید در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد
قیمت کوییک GXL به طور رسمی توسط گروه خودروسازی سایپا، ۳۶۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان تعیین شد. سایپا عصر امروز قیمت کوییک GXL را با ارسال دعوتنامه فراخوان مرحله سی و سوم ویژه برندگان مرحله دوم سامانه جامع یکپارچه اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ گروه خودروسازی سایپا امروز طی بخشنامه شماره ۱۴۰۲۰۰۱۴۰ (فروش فوری)، قیمت کوییک جی ایکس ال را اعلام کرد. این تیپ جدید از کوییک، ارتباطی به تیپ GXR ندارد.

در حقیقت حرف L در تیپ این خودرو، معرف نسخه لوآپشن کوییک است. این بدان معناست که نمونه بدون آپشن کوییک GX حالا ۳۶۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان قیمت دارد.

کوییک GXL از موتور M15I مگاموتور بهره می‌برد. این قوای محرکه با حجمی برابر با ۱۵۰۳ سی‌سی قادر است ۹۰ اسب بخار قدرت در ۵۲۵۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند. گشتاور خروجی این موتور هم ۱۳۷ نیوتن متر است که در ۴ هزار دور در دقیقه در ایده‌آل‌ترین شرایط خود قرار دارد. نیرو و گشتاور این موتور توسط گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو آن منتقل می‌شود.

این خودرو در محور جلو از تعلیق مک‌فرسون بهره‌مند است و در محور عقب آن هم تعلیق تیر پیچشی یکپارچه قابل مشاهده است. سایپا اعلام کرد که این موتور ۶.۹۳ لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می‌کند و دارای استاندارد یورو پنج است.

هنوز مشخص نیست که سایپا کدامیک از امکانات استاندارد کوییک GX را در تیپ GXL حذف کرده‌است. اما باید اشاره کرد که کوییک GX دارای مولتی مدیا ۷ اینچی، فرمان دی-کات، دوربین دید عقب، اتولایت، TPMS، دیلایت، چراغ همراهی جلو، سنسور پارک عقب، آیینه‌های جانبی برقی، ایربگ راننده و سرنشین کناری و… بود.

قیمت کوییک GXL در شرایطی بیش از ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شد که قیمت کوییک اتوماتیک پلاس ۳۳۶ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.