کد خبر : 22362
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 12:23

قیمت هر متر مسکن در این منطقه از تهران در یک ماه ۲۳ میلیون تومان گران شد!

قیمت هر متر مسکن در این منطقه از تهران در یک ماه ۲۳ میلیون تومان گران شد!

روزنامه اعتماد نوشت: اما تغییرات ماهانه قیمت مسکن پایتخت برای همه مناطق یکسان نبوده و منطقه ۲۲ بیشتر از آن متاثر شده است. قیمت مسکن در این منطقه طی یک ماه ۳۵٫۴ درصد رشد کرده است. به بیان دقیق‌تر، قیمت هر مترمربع مسکن در این منطقه در آذر ماه ۶۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بوده، اما در دی به بیش از ۸۳ میلیون تومان جهش کرده است.

روزنامه اعتماد گزارش از افزایش قیمت مسکن در تهران در یک ماه اخیر دارد.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید:

تازه‌ترین گزارش رسمی مرکز آمار نشان می‌دهد که در دی ماه امسال متوسط قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران از متری ۸۰ میلیون تومان فراتر رفته است.
تورم ماهانه مسکن در تهران در دی سال جاری ۲٫۲ درصد بوده است. یعنی در این ماه قیمت هر مترمربع خانه به‌طور میانگین ۲٫۲ درصد نسبت به آذر ماه افزایش یافته است.
از میان مناطق ۲۲ گانه تهران، رشد ماهانه تعداد معاملات مسکن در ۱۳ منطقه مثبت بوده و بالاترین مقدار آن در منطقه ۲۲ دیده شده است. در این منطقه، تعداد معاملات مسکن ۴۰٫۶ درصد نسبت به آذر ماه افزایش یافته است.
اما تغییرات ماهانه قیمت مسکن پایتخت برای همه مناطق یکسان نبوده و منطقه ۲۲ بیشتر از آن متاثر شده است. قیمت مسکن در این منطقه طی یک ماه ۳۵٫۴ درصد رشد کرده است. به بیان دقیق‌تر، قیمت هر مترمربع مسکن در این منطقه در آذر ماه ۶۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بوده، اما در دی به بیش از ۸۳ میلیون تومان جهش کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.