کد خبر : 1648
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 9:07

قراردادهای درمانی ۴۶ بازنشسته ذوب آهن قطع شده است!

قراردادهای درمانی ۴۶ بازنشسته ذوب آهن قطع شده است!

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: مدیر عامل ذوب آهن قرارداد درمانی ۴۶ هزار بازنشسته فولاد را قطع کرده و هیچ قراردادی با مراکز درمانی بسته نشده است.

اقتصاد پرس: مجتبی احمدی منطقه اصفهان، اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه سال جاری تعدادی از بازنشستگان فولاد در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند که به دنبال آن ۳۱ فروردین ماه وزیر تعاون، در محل اعتراض آنها حاضر شد.

وی با اشاره به شروع تجمع بازنشستگان فولاد از روز ۲۹ و اتمام آن در ۳۱ فروردین ماه، ادامه داد: این تجمع اعتراضی در خصوص دریافت حقوق معوقه، احکام تکمیلی سال ۱۳۹۱ و پیگیری وضعیت درمان بازنشستگان فولادی بود.

مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه بازنشستگان به دنبال این هستند که نمایندگان مجلس در بودجه امسال کشور به آنها نیز توجه کنند تا حقوق به موقع دریافت نمایند، تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگان مجلس قانونی را تصویب کردند که حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۱۳۹۵ از منابع مالی قطعی و مطمئن پرداخت شود.

احمدی درباره مشکل درمان بارنشستگان فولاد گفت: مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان برخلاف قانون از پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان شرکت سرباز زده است و بیمارستان‌های طرف قرارداد اقدام به معاینه بازنشستگان بیمار نمی‌کنند، اما درمان در این سن، از حقوق برای بازنشستگان واجب‌تر است.

وی با بیان اینکه وزیر تعاون بر تکیمل احکام سال ۱۳۹۱ و ادامه درمان بازنشستگان فولادی به مدیر عامل ذوب آهن دستور داده است، اضافه کرد: بر اساس این دستور درمان این قشر باید مانند سابق بدون توقف ادامه پیدا کند و در ادامه نیز مدیر عامل ذوب آهن در نامه‌ای خطاب به معاون نیروی انسانی شرکت اعلام کرد، قرارداد شرکت با بیمارستان‌ها و درمانگاه در اصفهان و تهران ادامه داشته باشد تا افراد بازنشسته برای درمان به این مراکز مراجعه کنند.

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور با بیان اینکه دستور درمان را وزیر تعاون روز ۳۱ فروردین ماه داد، اضافه کرد: بازنشستگان تهران برای درمان با مشکلات بسیاری از جمله تمدید نشدن دفترچه‌های درمان و هم‌چنین پذیرش نشدن در هیچ مرکز درمانی مواجه هستند و برای درمان باید به صورت شخصی اقدام کنند.

احمدی اظهار کرد: دوشنبه _ ۱۳ اردیبهشت ماه_حدود ۱۲۰ نفر از بازنشستگان فولاد مجددا در مقابل وزارت تعاون اعتراض کردند که چرا دستور وزیر تعاون در خصوص درمان هنوز اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: در پی این اعتراضات و پیگری دوباره مسولان وزارت تعاون، مدیر عامل ذوب آهن روز گذشته دستور اجرایی شدن تمام این موارد را داد، اما مشاور مدیر عامل اعلام کرد طرح جدیدی در این خصوص داریم، اما بحث ما این است که وزیر روی این موضوع دستور داده‌ و باید انجام شود.

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: مدیر عامل ذوب آهن همچنان درمان ۴۶ هزار بازنشسته فولاد را قطع کرده و هیچ قراردادی با مراکز درمانی بسته نشده است و به ما اعلام کردند بازنشستگان اصفهانی برای درمان به فولادشهر مراجعه کنند و در تهران نیز برای آنها یک پزشک معتمد در نظر گرفته می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.