کد خبر : 20262
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 9:42

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مجلس:

فساد چای دبش روح و جسم هر ایرانی را فلج کرد

فساد چای دبش روح و جسم هر ایرانی را فلج کرد

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مجلس درباره پرونده واردات چای و بحث‌های مربوط به آن گفت: این خبر تاسف بار را ما هم در رسانه‌ها خواندیم، دیدیم و شنیدیم که متاسفانه بسیار آزار دهنده است. این اخبار روح و جسم هر شهروند ایرانی را فلج می‌کند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مجلس درباره پرونده واردات چای و بحث‌های مربوط به آن گفت: این خبر تاسف بار را ما هم در رسانه‌ها خواندیم، دیدیم و شنیدیم که متاسفانه بسیار آزار دهنده است. این اخبار روح و جسم هر شهروند ایرانی را فلج می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به ۲ نکته باید دقت کنیم، نکته اول این‌که بر اساس اخبار رسانه‌ای نمی‌توان قضاوت کرد. باید دستگاه‌های مربوطه اعم از قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه‌هایی که مسئولیت‌شان این است، بیایند گزارش دقیق دهند که چه حادثه‌ای رخ داده است؟ ماجرا چه چیزی بوده و چه مشکلی رخ داده است؟ بعد بر پایه آن اطلاعات دقیق می‌توان قضاوت کرد که چه کسی مقصر بوده است؟

وی ادامه داد: در حال حاضر ما هنوز نه اطلاعات دقیقی داریم و نه می‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، نمی‌توانیم خیلی قضاوت کنیم چه کسی برده و چه کسی خورده و چه اتفاقی افتاده است، اما داستان، داستان زجرآوری است. من به عنوان نماینده‌ای که بارها امور مردم را پیگیری کرده‌ام، متاسفانه این حجم از تخصیص ارز برایم جای سوال دارد!

رحیمی جهان‌آبادی با بیان این‌که هر دولتی، هر شخصی، هر تفکری، هر جناحی در این مسائل دخیل است باید برخورد شود ما کاری نداریم دولت آقای روحانی داده یا دولت رئیسی، این‌ها متعلق به مردم و سرمایه مردم است، اظهار داشت: بحث یک ریال و ۲ ریال نیست. بحث یک دلار و ۲ دلار نیست. بحث پولی است که می‌تواند مسیر اقتصاد یک کشور را واقعا تغییر دهد آن هم در این شرایط که مردم مشکلات اقتصادی دارند. ما قاطعانه به عنوان نماینده مردم از قوه‌قضائیه می‌خواهیم ورود کند و گزارش کار دهد. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به مردم شفاف بگویند و گزارش دهند.

وی با اشاره به این‌که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با هرکسی در هر سطحی در این اختلاس یا اختلاس‌های مشابه دست دارد باید برخورد کند، عنوان کرد: واقعیت امر این است که اگر نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول و دوست داریم و اگر مردم ما سال ۵۷ قیام کردند، برای مبارزه با ظلم و فساد و این مسائل بوده است. نمی‌توانیم بپذیریم نظامی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است، چنین آدم‌ها و چنین رفتارهایی در دلش دیده شود، این آزاردهنده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قطع به یقین دستگاه قضایی برخورد و رسیدگی می‌کند و ما هم در مجلس ان‌شاالله تا جایی که از دستمان بربیاید، کمک می‌کنیم.

/ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.