کد خبر : 16284
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 10:12

سهام استقلال و پرسپولیس فروخته می شود؟

سهام استقلال و پرسپولیس فروخته می شود؟
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد سهام استقلال و پرسپولیس به خریداران با اهلیت تعلق می‌گیرد و قسمتی از سهام به تعاونی‌ها و مدیران تخصصی نیز واگذار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مالک رحمتی درباره واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرد: سازمان خصوصی سازی از مدتی قبل سهام این دو باشگاه را به فروش گذاشته است.

رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که در مرحله جدید واگذاری، اهلیت خریداران از اهمیت بیشتری نسبت به قیمت گذاری برای خصوصی سازی برخوردار است. او تأکید کرد که خریداران این دو باشگاه باید از اهلیت کافی برای انجام این معامله بهره‌مند باشند، زیرا آنها با تعداد زیادی طرفدار در کشور دارند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: به همراه پیگیری مسئله اهلیت خریداران، یکی از امتیازاتی که برای واگذاری این دو باشگاه در نظر گرفته شده است، واگذاری بخشی از سهام آنها به تعاونی‌هاست. اگر تعاونی‌های بزرگ با سرمایه قابل توجه شکل بگیرند و توانمندی لازم برای واگذاری بخشی از سهام این دو باشگاه را داشته باشند، سازمان خصوصی سازی آمادگی فراهم کردن شرایط برای ورود این تعاونی‌ها را دارد.

رحمتی همچنین اعلام کرد: خبر خوش دیگر برای کارکنان و مدیران این دو باشگاه است؛ در هیات واگذاری اصل ۴۴ هفته گذشته، تصمیم گرفته شد بخشی از سهام این دو باشگاه بر اساس قوانین مربوطه به کارکنان و مدیران تخصصی واگذار شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.