کد خبر : 18447
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 10:00

فرودگاه مدرن و جدید کیش آماده افتتاح است

فرودگاه مدرن و جدید کیش آماده افتتاح است
مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اتمام و آماده افتتاح فرودگاه مدرن جدید در کیش گفت: سرعت اتمام طرح‌های لجستیک در مناطق آزاد ۲ برابر شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ «حجت‌الله عبدالملکی» شامگاه دوشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت‌های سخت افزاری اقتصاد بین الملل مورد توجه ویژه دولت قرار دارد، افزود: طرح‌های بزرگ لجستیکی در حوزه فرودگاه، بنادر و خط آهن در مناطق آزاد اجرا می‌شود که ترمینال مدرن فرودگاه کیش یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه، جهانی سازی راهبرد اصلی ما در توسعه است و ایجاد زیرساخت‌های لجستیک برای تحقق این راهبرد در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: اتمام فرودگاه جدید کیش با تلاش شبانه روزی دولتمردان، اتفاق مبارکی است که مردم ایران از آن بهره مند خواهند شد.

مشاور رییس جمهور گفت: پیشرفت حدود ۳۰ درصدی این طرح طی ۲ سال گذشته یک اقدام جهادی بود که به مردم هدیه شد.

وی با بیان اینکه ترمینال جدید فرودگاه کیش دارای تراز استانداردهای جهانی و هوشمند است، گفت: مردم پس از حضور در این فرودگاه تفاوت را به وضوح احساس خواهند کرد.

پایانه فرودگاه بین المللی کیش با قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و با زیربنای ۴۹ هزار متر مربع به عنوان مدرن‌ترین فرودگاه کشور محسوب می‌شود که آماده افتتاح است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.