کد خبر : 12004
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 9:31

ضعف حمل و نقل عمومی در معابر شهر تهران کاملا مشهود است

ضعف حمل و نقل عمومی در معابر شهر تهران کاملا مشهود است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: ضعف حمل و نقل عمومی در معابر شهر کاملا مشهود است و جا دارد نسبت به افزایش این ناوگان اقدام شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه علامه از دهکده، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) و در ادامه از سراج، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای ترافیک سنگین می‌باشند.

ضعف حمل و نقل عمومی در معابر تهران

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از یادگار و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

وی افزود: ضعف حمل و نقل عمومی در معابر تهران کاملا مشهود است و جای دارد نسبت به افزایش این ناوگان اقدام گردد. در زمان شناور سازی تردد کارکنان در تابستان شاهد معابری خلوت در پایتخت بودیم و معابری که هم اکنون پرترافیک هستند تابستان خلوت بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.