کد خبر : 14078
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 16:39

روزنامه جمهوری اسلامی:

«شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی» را برای دلار۱۳۸۰۰ تومانی سر دادند اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند، لال‌مانی گرفته‌اند!

«شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی» را برای دلار۱۳۸۰۰ تومانی سر دادند اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند، لال‌مانی گرفته‌اند!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی» در حالی در نماز جمعه آذرماه ۱۳۹۸ فریاد و توسط امام جمعه موقت تهران تأیید می‌شد که دلار۱۳۸۰۰ تومان بود و مرغ ۱۲۹۰۰ تومان و گوشت ۷۰ هزار تومان. اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند در زمین کسی صدایش به شعار و تأیید بلند نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان این روز‌های دولت که از منتقدان سرسخت دولت روحانی بودند کنایه‌های معنادار زده است.

در این مطلب آمده است: روزگاری (در دولت روحانی) همه چیز را از کرونا تا تحریم و خشکسالی و زلزله و سیل و هر بلایی را به رای مردم نسبت می‌دادند که رئیس‌جمهور آن روز داده بودند.

حالا گر چه کرونا دامن خود را برچیده و زلزله و سیل نیامده، اما سیل گرانی ویرانگرتر در زندگی‌ها می‌پیچد و زلزله تورم هم انگار قرار آرامش ندارد. تحریم هست، خشکسالی هست، تنش‌های اجتماعی هم جانشین کرونا شده‌اند. اما کسی این را به حساب رایی که دادند و صاحب رایی که هست نمی‌گذارد. می‌شود امتحان الهی که باز “مردم” باید پاسخگو باشند.

همان را که دیروز زشت می‌شمردند امروز زیباترین شده است. “شعار تورم، گرانی، جواب بده روحانی” در حالی در نماز جمعه آذرماه ۱۳۹۸ فریاد و توسط امام جمعه موقت تهران تأیید می‌شد که دلار۱۳۸۰۰ تومان بود و مرغ ۱۲۹۰۰ تومان و گوشت ۷۰ هزار تومان. اما امروز که قیمت‌ها آسمانی شده‌اند در زمین کسی صدایش به شعار و تأیید بلند نمی‌شود.

باور داریم که مشکلات با درک دوجانبه ملت- دولت رفع می‌شوند. هم امروز باید این مفاهمه باشد و هم دیروز باید می‌بود. کاش بزرگواران با رفق و مدارا دیروز رفتار می‌کردند تا نتایج “درس-رفتار”شان را امروز همه ملت، فراتر از تمرین، زیست می‌کردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.