کد خبر : 13256
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 9:12

شب های سرد ادامه دارد

شب های سرد ادامه دارد
ییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، شب‌های سرد تا اواخر هفته در اغلب مناطق ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ «صادق ضیاییان» امروز یکشنبه گفت: در روزهای آینده دمای شب‌ها در تهران تغییر خاصی ندارد و در محدوده ۱۲ درجه باقی می‌ماند. دمای بیشینه هم در همین محدوده فعلی است و شب‌های سرد در اغلب مناطق کشور ماندگار است.

وی توضیح داد: فقط در شمال غرب از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه کاهش دما خواهیم داشت که احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال غرب را تقویت می‌کند چراکه همین الان دما در این مناطق صفر یا زیر صفر درجه است.

ضیاییان درباره وضعیت بارش‌ها تا پایان پاییز گفت: بارش‌ها در پاییز امسال در اغلب نقاط نرمال است که وقتی می‌گوییم بارش نرمال، منظور میانگین بارش بلندمدت است که انتظار داریم امسال به صورت معمول باشد.

حاشیه زاگرس و شمال شرق کشور بارش‌های بیشتر از نرمال

به گفته رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، بارش‌های پاییزی امسال در برخی مناطق بیش از نرمال است. انتظار آن است در حاشیه زاگرس و شمال شرق کشور بارش‌های بیشتر از نرمال را تجربه کنند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی امروز نوار شمالی را به صورت خفیف در آذربایجان شرقی و غربی در بر می‌گیرد و سپس برای روزهای بعد وسعت و شدت بارش‌ها بیشتر می‌شود. روز دوشنبه نیز بارش باران را برای ارتفاعات مازندران، گیلان، قم، تهران، همدان و ۱۴ استان دیگر پیش بینی کرده‌ایم و در نهایت اولین بارش‌های پاییزی در روز پنجشنبه در استان‌های واقع در حاشیه زاگرس رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.