کد خبر : 21286
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 10:39

سکوت معنادار ۲۵۹ نماینده مجلس «انقلابی» در برابر فساد چای دبش!

سکوت معنادار ۲۵۹ نماینده مجلس «انقلابی» در برابر فساد چای دبش!

روزنامه هم میهن نوشت: تنها ۳۱ نماینده از ۲۹۰ نماینده این دوره مجلس به بزرگترین فساد تاریخ ایران واکنش نشان داده‌اند و سایر نماینده‌ها (که ویژه‌ترین و مهم‌ترین آنها بدون شک محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم است) در این مورد موضع مشخصی را در پیش نگرفته‌اند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه هم میهن نوشته که از ۲۹۰ نماینده مجلس تنها ۳۱ نماینده به فساد چای دبش واکنش نشان داده‌اند.

با گذشت بیشتر از سی روز از این فساد، سوال اینجاست که نماینده‌های مجلس یازدهم که عنوان مجلس انقلابی را یدک می‌کشند، در برابر این موضوع چه کرده‌اند؟ و مهم‌تر اینکه دیوان محاسبات کشور که زیر نظر مجلس فعالیت می‌کند در کجای ماجرا قرار داشته و آیا به وظایف قانونی خود به درستی عمل کرده است؟ چهره‌های شاخص اصول‌گرا در این میان چه گفته‌اند و چه مسیری را در ماجرای چای دبش طی کردند؟

این روزنامه افزوده است: بررسی‌ها و مرور آنچه در یک ماه گذشته از سوی نماینده‌های مجلس یازدهم در موضوع فساد چای دبش بیان شده، نشان می‌دهد طی این مدت تنها ۳۱ نماینده از ۲۹۰ نماینده این دوره مجلس به بزرگترین فساد تاریخ ایران واکنش نشان داده‌اند و سایر نماینده‌ها (که ویژه‌ترین و مهم‌ترین آنها بدون شک محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم است) در این مورد موضع مشخصی را در پیش نگرفته‌اند و حتی بسیاری از آنها سکوت کرده‌اند و خبری از آن‌ها نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.