کد خبر : 14201
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 16:46

سخنگوی ستاد انتخابات کشور : تاکنون ۱۳۳۳ نفر برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور : تاکنون ۱۳۳۳ نفر برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تعداد متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام کد پیگیری از ستاد انتخابات کشور دریافت کرده‌اند یعنی جمع ۳۸۸۶۹ نفر تاکنون 1333 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: براساس تعداد متقاضیانی که در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد پیگیری از ستاد انتخابات کشور دریافت کرده‌اند، یعنی جمع ۳۸۸۶۹ نفر تاکنون ۱۳۳۳ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی افزود: از کلیه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که کد پیگیری دریافت کرده‌اند درخواست می‌کنیم با توجه به اینکه قانون اعلام کرده است ثبت‌نام‌ها غیرحضوری و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، تا سوم آبان به سامانه پنجره واحد وزارت کشور مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: چنانچه متقاضیان در این هفت روز نتوانند فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند، به منزله انصراف و عدم ثبت‌نام است. در خصوص مجموعه ۵ سال سابقه فعالیت باید به این نکته اشاره کنم که یک مورد بارگذاری نیاز دارد که مربوط به همین بند ۹ ماده ۳۱ است.

تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز

اسلامی خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ دقیقه سامانه به متقاضی اجازه می‌دهد تا ثبت‌نام خود را تکمیل کند. در مورد حساب غیرتجاری هم به بانک مرکزی ابلاغ کرده‌ایم که کلیه بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند. شماره حساب غیر تجاری که از ناحیه داوطلب معرفی می‌شود مختصاً و معیناً برای مصارف انتخاباتی است.

داوطلبان نمانیدگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.