کد خبر : 5285
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 22:24

سایپا در انتظار قیمت گذاری خودروهای جدید از سوی شورای رقابت

سایپا در انتظار قیمت گذاری خودروهای جدید از سوی شورای رقابت
مدیرعامل سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه توانست وعده خود در معرفی خودرو‌های جدید به بازار را جامۀ عمل بپوشاند، گفت: خودرو‌های جدید ما شاهین اتوماتیک، اطلس و سهند در انتظار قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت هستند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمدعلی تیموری در حاشیه افتتاحیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد با بیان اینکه سال گذشته وعده دادیم که برای سال ۱۴۰۲، ۸ محصول جدید معرفی و به بازار عرضه خواهیم کرد و خوشبختانه این مهم محقق شد، گفت: خودرو‌های شاهین اتوماتیک، شاهین پلاس، اطلس، سهند و کادیلا (محصولات زیرمجموعه پارس‌خودرو)، سیلک، پاژ و ون هامون (محصول زیرمجموعه زامیاد) محصولات جدید گروه سایپا هستند که امسال عرضه می‌شوند.

مدیرعامل گروه سایپا با تاکید بر اینکه تولید خودرو‌های جدید بدون نقص و با استاندارد‌های ۸۵ گانه خواهد بود، افزود: در حال حاضر خودروی اطلس تمام مجوز‌ها و استاندارد‌ها را دریافت کرده و تولید آزمایشی آن هم انجام شده است، در مورد این خودرو منتظر قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت هستیم و به محض قیمت‌گذاری عرضه آن شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مورد خودروی سهند و شاهین اتوماتیک، منتظر قیمت‌گذاری هستیم و امیدواریم هفته آینده قیمت‌ها ابلاغ شود تا خودرو‌های جدید را به مردم عرضه کنیم.

تیموری گفت: شاهین پلاس تا دو ماه آینده نهایی می‌شود، این خودرو نسخه ارتقاء یافته سواری شاهین است؛ همچنین محصول جدید دیگر سایپا، سیلک (C۳XR) است که تولید انبوه آن در سایپاسیتروئن کاشان انجام خواهد شد، این خودرو بر اساس پلتفرم C۳ فرانسه است.

منبع: اقتصاد آنلاین

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.