کد خبر : 17752
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 16:49

همکاری شهرداری منطقه ۵ و ۲۲ برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز “کن”

همکاری شهرداری منطقه ۵ و ۲۲ برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز “کن”
بخشدار کن از برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده "کن" با همکاری شهرداری‌های مناطق ۵ و ۲۲ خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مرتضی محمدنژاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه روستای کشار علیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی روستای کشار علیا برگزار شده است که طی آن محصولات باغی، خانگی، محلی و همچنین صنایع دستی که توسط روستاییان این روستا تهیه شده است، عرضه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که به‌صورت یک‌روزه برگزار شده است ۲۰ غرفه برپا شده است و محصولات این محدوده شامل توت، گردو، سیب‌های ارگانیک و فرآورده‌های این محصولات عرضه می‌شود، همچنین در بخشی از این نمایشگاه بانوان این روستا از مواد بازیافتی ساک‌هایی تهیه کردند که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

بخشدار کن در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر ظرفیت‌های محدوده بخش کن گفت: به‌زودی در اوایل آذرماه نمایشگاه خرمالو و پس از آن نمایشگاه گل و گیاه در این بخش برگزار می‌شود و قطعاً روند اجرای جشنواره‌ها تداوم پیدا می‌کند، این اقدام با هدف معرفی روستایی بخش کن و محصولات آنها برگزار می‌شود تا بخش کن به قطب گردشگری شمال غرب تهران تبدیل شود.

محمدنژاد در پاسخ به سؤالی در خصوص مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش کن اظهار کرد: بخشداری کن نظارت بر بافت‌های داخلی طرح مصوب روستایی را به‌عهده دارد که نظارت بر ساخت‌وسازها در این بافت به‌صورت جدی پیگیری می‌شود؛ به‌شکلی که جوازهای صادره توسط دهیار از سوی بخشداری کن استعلام می‌شود اما خارج از بافت، ساخت‌وسازها ممنوع است و نگاه دولت و همچنین شهرداری منطقه ۵ و ۲۲ که در حقیقت همسایگی این محدوده هستند حفظ باغات است؛ چرا که این باغات در حقیقت از سرمایه‌های شهر تهران و پایتخت محسوب می‌شوند.

وی تأکید کرد: بی‌تردید با متخلفین که دست به ساخت‌وسازهای غیرمجاز می‌زنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد. در راستای برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با شهرداری‌های مناطق ۵ و ۲۲ در هماهنگی و تعامل کامل هستیم و آنها خارج از محدوده بافت را با استفاده از خودروهای حریم باند تحت نظارت قرار داده‌اند.

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.