کد خبر : 12347
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 23:32

این زندان معروف به کتابخانه تبدیل می‌شود؟

این زندان معروف به کتابخانه تبدیل می‌شود؟
یک طبقه از زندان رجایی‌شهر به کتابخانه تبدیل می‌شود

به گزارش اقتصاد پرس؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: مشکل اصلی کتابخانه مرکزی البرز تامین فضا است چون ساخت کتابخانه در شرایط فعلی پر هزینه‌ و زمانبر است به همین دلیل اگر یک طبقه از زندان رجایی شهر به اداره کل کتابخانه های البرز واگذار شود بخش مهمی از کار به پایان می رسد.

علی معدنی پور با اشاره به اینکه به زودی تکلیف کتابخانه مرکزی البرز مشخص می‌شود، اظهار کرد: صحبت‌هایی در خصوص واگذاری یک طبقه از زندان رجایی شهر به عنوان کتابخانه مرکزی استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: استاندار البرز تاکید زیادی بر استفاده از بنای این زندان برای امور فرهنگی دارد که در صورت فراهم شدن شرایط، بعد از سال‌ها کتابخانه مرکزی البرز تعیین تکلیف خواهد شد.

ساخت کتابخانه در شرایط فعلی پر هزینه و زمانبر است

وی افزود: بعد از تحویل این فضا، باز طراحی لازم جهت مناسب سازی محیط آن به عنوان کتابخانه صورت می‌گیرد و در نهایت تجهیزات و منابع مطالعه خریداری و جانمایی خواهد شد.

این مسئول در پاسخ به اینکه تامین منابع مطالعه این کتابخانه از چه طریقی انجام می‌شود، تصریح کرد: مشکلی در این حوزه نداریم و بخشی از منابع توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی و منابع ملی واستانی تامین خواهد شد.

معدنی پور ابراز کرد: فعلا مشکل اصلی تامین فضا است چون ساخت کتابخانه در شرایط فعلی پر هزینه و زمانبر است به همین دلیل اگر یک طبقه از زندان رجایی شهر به اداره کل کتابخانه های البرز واگذار شود بخش مهمی از کار به پایان می رسد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.