کد خبر : 2118
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 15:23

رگولاتور کره جنوبی کارکنان را مجبور به افشای رمز ارزهای خود خواهد کرد

رگولاتور کره جنوبی کارکنان را مجبور به افشای رمز ارزهای خود خواهد کرد

رگولاتور ارشد مالی کره جنوبی، کارمندان خود را مجبور خواهد کرد تا دارایی‌های رمز ارزی خود را افشا کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قانون‌گذاران در کره جنوبی به دلیل معاملات مشکوک مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. به‌طوری که یکی از نمایندگان متهم به فروش رمز ارزهای خود پیش از انتشار قانونی جدید از مقررات رمزنگاری شده است.

از آن زمان مشخص شد که این نماینده در یک کمیته فرعی پارلمانی مرتبط با رمز ارزها فعالیت داشته است. پیامد این خبر باعث شده است تا نمایندگان مجلس، رگولاتورها و سایر مقامات دولتی همگی دارایی‌های رمز ارزی خود را افشا کنند.
جریان قوانین رمز ارز جدید در کره جنوبی

یکی از خبرگزاری‌های کره گزارش داد، اکنون جریان این قانون جدید به کارکنان کمیسیون خدمات مالی (FSC)، تنظیم‌کننده اصلی مالی کشور، رسیده است. FSC یکی از اصلی‌ترین آژانس‌های دولتی است که مسئولیت تنظیم صنعت کریپتو کشور را بر عهده دارد و توانایی انجام بررسی‌های خرد در مبادلات ارزهای دیجیتال داخلی را دارد.

این کمیسیون مقررات رفتاری کارمندان خود را به‌روزرسانی کرد، به‌طوری که در چاچوب جدید کارکنانی که با رمز ارزها کار می‌کنند، از سرمایه‌گذاری در رمز ارزها با استفاده از اطلاعات افشا نشده‌ای که در حین انجام وظایف خود به دست آورده‌اند، منع می‌شوند و همچنین این چارچوب جدید از کارکنانی که دارای توکن هستند می‌خواهد، لیست آن‌ها را به کمیسیون خدمات مالی گزارش دهند.

این تغییرات برای مقامات دولتی که در حال حاضر وظایف مربوط به دارایی‌های دیجیتال را برعهده دارند و کارمندانی که در شش ماه گذشته چنین وظایفی را انجام می‌دادند، اعمال خواهد شد.

FSC برای اجرای چارچوب جدید خود به تغییرات قانونی نیاز دارد، اما امیدوار است تا بتواند این روند را سریع‌تر دنبال کند. به نقل از یک مقام FSC، این نهاد قصد دارد روند قانونگذاری را در نیمه دوم سال جاری تکمیل کند. رگولاتور کره‌ای از کارکنان دولتی می‌خواهد که رمز ارزهای خود را اعلام کنند.

برخی از کشورها در مناطق دیگر نیز قبل‌تر قوانینی وضع کرده بودند که برخی از مقامات دولتی را ملزم به ارائه اظهارنامه‌های رمز ارزی می‌کرد. اولین پذیرندگان در این جبهه عبارتند از اوکراین، جایی که قوانینی برای وادار کردن نمایندگان پارلمان به اعلام همه دارایی‌ها، از جمله دارایی‌های رمز ارزی، وضع شدند.

چنین قوانینی موجب شگفتی بسیاری از نمایندگان پارلمان اوکراین شده بود. به‌طوری که برخی از آن‌ها می‌پرسیدند که قانونگذاران چنین ذخایر توکن گسترده‌ای را از کجا به دست آورده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.