کد خبر : 14591
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 14:09

روند بورس امروز هم صعودی شد

روند بورس امروز هم صعودی شد
بازار بورس امروز روندی صعودی خود را ادامه داد و با افزایش حدود ۷۰۰۰ واحدی نسبت به دیروز به دو میلیون و ۳۲ هزار واحد رسید.

به گزارش اقتصاد پرس؛ شاخص کل بازار بورس امروز ۷۲۳۸ واحد افزایش را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و روی دو میلیون و ۳۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با ۳۹۰۸ واحد افزایش به ۶۹۰ هزار و ۱۵۲ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۲۷۵ هزار معامله انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۵۷ هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال است.

فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد خراسان، سرمایه‌گذاری شاهد، سرمایه‌ گذاری صنایع شیمیایی ایران و سرمایه‌ گذاری غدیر تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بازار سرمایه بودند که به غیر از فولاد خراسان و سرمایه‌ گذاری غدیر دیگر نمادها روند صعودی را نسبت به دیروز تجربه کردند.

بازار فرابورس اما روند نزولی داشت و شاخص کل آن با کاهش ۶۰ واحدی به ۲۵ هزار و ۳۱ واحد رسید که تعداد معاملات در این بازار بیش از ۱۶۶ هزار معامله و ارزش آنها بالغ بر ۹۹ هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال است.

پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان، مدیریت انرژی امید تابان‌پور، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، صنایع مادیران، سرمایه‌ گذاری مسکن پردیس و بانک دی تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس بودند که به غیر از سه نماد پایانی مذکور دیگر نمادها روند نزولی را نسبت به دیروز داشتند.

ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.