کد خبر : 24926
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 10:32

سردار رادان، فرمانده فراجا:

رئیس سازمان اداری و استخدامی: برای استخدام و جذب ایرانیان خارج از کشور آمادگی داریم

رئیس سازمان اداری و استخدامی: برای استخدام و جذب ایرانیان خارج از کشور آمادگی داریم

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: زمینه و ظرفیت های لازم از طریق بنیاد ملی نخبگان برای جذب ایرانیان خارج از کشور در دستگاه های اجرایی و به خصوص کسانی که در سطوح عالی در دانشگاه ها هستند، فراهم و پیش بینی شده است.

میثم لطیفی درباره جذب و به کارگیری ایرانیان خارج به کشور به شکل مستقیم یا غیرمستقیم اظهار کرد: مسئولیت این کار با بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی رییس جمهور است. برای نخبگانی که در خارج از کشور هستند و می خواهند به کشور بازگردند (که از همه آنها برای بازگشت به کشور دعوت می کنیم) یک مجموعه ای ایجاد شده و زمینه و ظرفیت های لازم از طریق بنیاد ملی نخبگان برای جذب این عزیزان در دستگاه های اجرایی و به خصوص کسانی که در سطوح عالی در دانشگاه ها هستند، فراهم و پیش بینی شده است.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان قطعاً در این فضا می توانند کمک کنند که در حال حاضر پیگیر این موضوع هستند تا در نهایت بتوانیم از ظرفیت این عزیزان استفاده کنیم.

لطیفی درباره آمار استخدام و به کارگیری نخبگان خارج از کشور اظهار داشت: آمار مربوطه را معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان دارند، اما تأکید ما این است که در به کارگیری ایرانیان خارج از کشور در ادارات و حوزه های مربوطه آمادگی داریم و کمک و همکاری های لازم را خواهیم داشت.

/شفقنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.