کد خبر : 3973
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 8:47

دولت: ادعای دو برابر شدن حقوق دولتمردان دروغ است

دولت: ادعای دو برابر شدن حقوق دولتمردان دروغ است

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد برخی ادعا‌ها درباره دوبرابر شدن حقوق اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: این ادعا کاملا کذب و قطعا دروغ است.

اقتصاد پرس؛ سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد برخی ادعاها درباره دوبرابر شدن حقوق اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: این ادعا کاملا کذب و قطعا دروغ است.

اخیرا ادعایی درباره دوبرابر شدن حقوق اعضای هیات دولت مطرح شد که پس از این ادعا محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در یکی از برنامه های رسانه ملی گفته بود: «اخیراً دیدم یکی از عزیزان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در دولت آقای رئیسی حقوق اعضای دولت دو برابر شد، این کذب محض است، چرا که اساساً قانون اجازه این موضوع را نمی‌دهد و تمامی مسائل در دولت سیزدهم در چارچوب قانون انجام می‌شود و دریافتی و پرداختی و سقف و کف تمام پرداخت‌ها در قانون بودجه موجود است.»

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه تصریح کرد: مشی دولت مشخص است؛ دولت در کنار مردم و همراه با آنهاست و این مساله نیز مشهود است.

وی افزود: زمان زیادی از روی کار آمدن دولت نگذشته به همین دلیل می توان شرایط را با پیش از آن مقایسه کرد رئیس دولت در کنار مردم در روستا، شهرستان و نقاط دور دست است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید بر اینکه این ادعاها دروغ است، گفت: رهبر انقلاب حداقل چند مرتبه تذکر تاکیدی دادند و فرمودند که با دروغ گویی باید برخورد شود، اگر قانونی نیست باید سریعا برای آن قانون وضع شود اگرچه بنا به فرمایش رهبری با همین قوانین موجود نیز می‌شود با فضای دروغ‌گویی و به هم ریختن امنیت روانیِ جامعه برخورد کرد.

وی افزود: باید با کسانی که تعمدا برای تصویرسازی منفی و تخریبی از افراد اقدام می‌کنند با اراده قاطعی ‌ای برخورد شود، این مساله تکلیف قانون و عقل و منطق است.

خلجی تاکید کرد: برادری که امیدواریم از سر اشتباه و اطلاعات نادرستی که به ایشان رسیده است این موضوع را مطرح کرده باشند بدانید که این مساله کاملا کذب است و اساسا چنین مساله ای صحت ندارد معاونت اجرایی هم که مسئول نهاد دولت هستند این مساله را تکذیب کردند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خاطرنشان کرد: امیدوارم که این مسائل اصلاح شود و دستگاه های مسئول باید تدابیر لازم را برای برخورد با فضای تخریب افکار عمومی و غلبه جریان دروغ در فضای رسانه‌ای حتما داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.