کد خبر : 19574
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 19:06

دلار آزاد در روزنامه دولت ارزان شد!

دلار آزاد در روزنامه دولت ارزان شد!

روزنامه ایران نوشت: دلار آزاد در روز دوشنبه توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. نرخ دلار طی روزهای گذشته کاهشی بوده و در جریان معاملات با کاهش ۲۴۰ تومانی ‌مواجه شد.

اقتصاد پرس؛ در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد در میانه کانال ۵۰ هزار تومان قرار دارد اما روزنامه دولت از ریزش آن به کانال ۴۹ هزار تومانی خبر داده است.

روزنامه ایران نوشت: قیمت دلار آزاد روز ۲۹ آبان، در جریان معاملات بازار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد. دلار در این روز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۱ هزار و ۶۰۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۸۲۰ تومان کشف قیمت شد‌. دلار در ‌‌صرافی‌ها به نرخ ۴۱ هزار و ۱۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۶۰۳ تومان فروخته شد. همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۰۹ تومان معامله شد و اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۳۲۸ تومان ارزش‌گذاری شد. بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌، دلار آزاد در روز دوشنبه توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. نرخ دلار طی روزهای گذشته کاهشی بوده و در جریان معاملات با کاهش ۲۴۰ تومانی ‌مواجه شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.