کد خبر : 23799
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 13:15

کاظم صدیقی:

در فضای مجازی، سرباز امام زمان و رهبری را زدند/ از خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده، رهبر انقلاب عذرخواهی می‌کنم

در فضای مجازی، سرباز امام زمان و رهبری را زدند/ از خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده، رهبر انقلاب عذرخواهی می‌کنم

حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران گفت: قبل از آغاز سخن یک اعتذار و یک سپاس و یک دعا دارم، از اینکه در چند روز اخیر شبکه‌های مجازی قتلگاه جوان‌ها و مسلخ آبرو‌ها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می‌دیدند گریه می‌کردند، عذرخواهی می‌کنم.

خطبه‌های نماز جمعه عبادی- سیاسی- این هفته جمعه تهران- ۲۴ فروردین ماه- آغاز شد.

اهم اظهارات صدیقی در نماز جمعه امروز تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید:

*شما و خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا ظرف قبول هدایت است. تقوا هم توشه برای زندگی ابدی است و هم لباس است.

*انسان با تقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می‌شود.

*آدم برادر خودش رو له نمی کند. اگر برادرش اشکالی هم داشت او را له نمی کند.

*دشمن نمی تواند ما را از چشم یکدیگر بیاندازد.

*۶ از اینکه در این چند روز اخیر شبکه‌های مجازی که قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها شده‌اند این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان، رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند اینقدر مردم عزیز ما دلشان شکست و وقتی ما را می دیدند گریه می‌کردند ،‌ از اینکه باعث شدم این همه به شما هجمه شد عذر خواهی می‌کنم و از خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده رهبر معظم انقلاب اسلامی عذرخواهی می‌کنم.

*در این فضای تند برخواسته از بیرون همه دشمنان هم صف شدند اما نتوانستند هیچ اثری در اراده شما داشته باشند؛ لذا به دلیل این ایستادگی از همه شما تشکر می‌کنم. برای افرادی که از این طلبه که هیچ است و هیچ افتخاری جز سربازی امام امت ندارد، از آبروی خود مایه گذاشتند و از بنده دفاع کردند دعا می‌کنم همیشه سرافزار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.