کد خبر : 18255
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 16:20

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف:

در انقلاب اسلامی رابطه سیاست و اقتصاد انکارناپذیر است

در انقلاب اسلامی رابطه سیاست و اقتصاد انکارناپذیر است

غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه اقتصاد از سیاست جدا نیست، گفت: در انقلاب اسلامی، رابطه سیاست و اقتصاد انکارناپذیر است و استکبار جهانی بعد از شکست در عرصه سیاسی علیه ایران اسلامی، تحریم را به عنوان راهکار اقتصادی پیش برد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ غلامعلی حدادعادل معتقد است نتیجه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی هرچه باشد، یک چیز مسلم است و آن اینکه دنیای غرب چهره واقعی خود را نشان داد؛ در دنیا چنین جنایاتی سابقه نداشته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، تشکیلات سیاسی متناسب با انقلاب رشد نکرده است و به رغم اینکه تشکیلات بهداشتی، دفاعی و سایر تشکیلات کشور رشد داشته اما شبکه سیاسی رشد نکرده که باید دلیل آن، آسیب‌شناسی شود.

حداد عادل با تاکید بر گسترش شبکه سیاسی کشور اظهار کرد: در شرایط امروز، فضای مجازی در حال انجام کار سیاسی است و حتی اگر دروغی در فضای مجازی نشر داده شود، ۲۰ برابر تکذیبیه‌ی آن، خوانده و دیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد از سیاست جدا نیست، گفت: در انقلاب اسلامی، رابطه سیاست و اقتصاد انکارناپذیر است و استکبار جهانی بعد از شکست در عرصه سیاسی علیه ایران اسلامی، تحریم را به عنوان راهکار اقتصادی پیش برد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: دشمن در ۲۰ سال گذشته با اهرم فشار اقتصادی، قصد اعمال نفوذ در بخش سیاسی کشور را داشته است تا بتواند جناح مورد نظر خود را به قدرت برساند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات کشور باید چاره اندیشی کرد گفت: هر چند نتیجه انتخابات برای ما مهم است اما به جز نتیجه، وجود چنین تشکیلاتی(شورای ائتلاف) برای بهبود و تقویت جریان‌های سیاسی کشور ضروری است‌.

وی مشارکت و رقابت را دو وظیفه تشکل‌های سیاسی برای انتخابات امسال عنوان و تاکید کرد: در رقابت انتخاباتی باید به مجلسی برسیم که سبب پیشرفت کشور شود و در سراسر کشور باید این ساماندهی را انجام داد.

/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.