کد خبر : 16966
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:13

روزنامه جام‌جم:

درآمد ۷۰ هزار میلیاردی مافیای کنکور؛ پای رشد قیمت‌ها و تورم به گردش مالی مافیا هم باز شد!

درآمد ۷۰ هزار میلیاردی مافیای کنکور؛ پای رشد قیمت‌ها و تورم به گردش مالی مافیا هم باز شد!

روزنامه جام‌جم نوشت: رشد قیمت‌ها فقط بر معیشت شهروندان تاثیر نمی‌گذارد، این تورم حتی راه به گردش مالی بالای مافیا هم می‌یابد. نمونه‌اش مافیای کنکور که حالا طی سه سال گردش مالی آنها از ۱۸ هزار میلیارد در سال به رقم جالب توجه ۷۰ هزار میلیاردی رسیده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه جام جم گزارشی از گردش مالی مافیای کنکور دارد.

رشد قیمت‌ها فقط بر معیشت شهروندان تاثیر نمی‌گذارد، این تورم حتی راه به گردش مالی بالای مافیا هم می‌یابد. نمونه‌اش مافیای کنکور که حالا طی سه سال گردش مالی آنها از ۱۸ هزار میلیارد در سال به رقم جالب توجه ۷۰ هزار میلیاردی رسیده است.

این روزنامه افزوده است: گرچه هیچ سنجه قابل استنادی برای اندازه‌گیری اعمال غیرقانونی وجود ندارد و این موضوع فقط با استناد به گزارش‌ها و با گمانه‌هایی به دست می‌آید اما احتمالا همه می‌دانیم که اگر این عدد اعلام شده از زبان وزیر آموزش و پرورش بیشتر نباشد، احتمالا کمتر نیست چراکه همین دو ماه پیش بود که گزارشی در فضای رسانه‌ای ایران دست به دست می‌شد که با ارجاع به استنادات فراوان مدعی بود که این گردش مالی در سال پیش‌رو به ۸۰ هزار میلیارد تومان هم می‌رسد. رقمی که فقط برای کسب ۱۵ درصد صندلی‌ دانشگاه‌های ایران خرج می‌شود و هر سال جیب صاحبان این مافیا را پرپول‌تر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.