کد خبر : 8218
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 15:25

مبلغ وام دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد+جدول

مبلغ وام دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد+جدول
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ دکتر داریوش جاوید در این دستورالعمل اعلام کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران می توانند مطابق با سهمیه تعیین‌شده، علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه تأمین شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب دانشگاه واریز می شود، بهره‌مند شوند.

بدیهی است با توجه به اینکه دانشگاه صرفاً به عنوان معرف است، تمامی مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضامین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام گیرد.

 دانشجویان

براساس این دستورالعمل؛ واحدهای دانشگاهی باید متقاضیانی که نسبت به سایر دانشجویان دارای بیشترین میزان بدهی شهریه هستند، دانشجویانی که کمتر از ۵۰ درصد سنوات تحصیلی خود را سپری کرده باشند و دانشجویانی که از سایر تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان استفاده نکرده باشند را در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دهند.

دانشجویان متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه ساجد به نشانی sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان، نسبت به ثبت‌نام و تعیین مبلغ وام اقدام کنند.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.