کد خبر : 2605
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 9:12

خوردن روزی یک بادام / روش‌های باورنکردنی کیلین مورفی برای ایفای نقش فیزیکدانی که «هرگز غذا نمی‌خورد»

خوردن روزی یک بادام / روش‌های باورنکردنی کیلین مورفی برای ایفای نقش فیزیکدانی که «هرگز غذا نمی‌خورد»

“کیلین مورفی” بازیگر برای لاغر شدن تا رسیدن به وزنی مشابه “اوپنهایمر” فیزیکدان به منظور بازی در نقش او در فیلمی به همین نام روزی یک بادام خورده بود تا به شدت وزن کم کند.

به گزارش اقتصاد پرس به نقل از دیلی میل، رژیم غذایی خوردن یک بادام توسط مورفی توسط “امیلی بلانت” همبازی او فاش شده است. او که در این فیلم در نقش کیتی همسر اوپنهایمر بازی می‌کند در مصاحبه‌ای با نشریه “اکسترا” لاغر شدن مورفی را “تعهد بزرگ” او توصیف کرده بود. او افزوده است: “او چنین تعهد بزرگی داشت و تنها می‌توانست هر روز یک بادام بخورد. او خیلی لاغر شد”.

کیلین مورفی پنج ماه وقت صرف تغییر اندام خود برای رسیدن به وزنی مشابه اوپنهایمر کرد. او در مصاحبه با “نیویورک تایمز” گفته بود که عاشق آمادگی جسمانی برای ایفای این نقش بوده است. او گفته می‌خواست به قدری وزن کم کند که چشمان اش به گشادی‌ای مشابه چشمان اوپنهایمر شود تا این واقعیت را که هرگز غذا نخورده نشان دهد. کیلین مورفی گفته بود:” من عاشق بازیگری با بدن ام هستم و اوپنهایمر فیزیک بدنی بسیار متمایزی داشت می‌خواستم شبیه او شوم. او فقط مشروب مارتینی می‌نوشید و سیگار می‌کشید”.

او هم چنین به “گاردین” گفته بود: “البته در این روند شما کار‌هایی می‌کنید که سالم نیستند و من چنین کاهش وزنی را به دیگران توصیه نمی‌کنم”. او گفته بود:”با انرژی دیوانه وار می‌دویدم. از جایی به بعد دیگر نگران غذا و یا هیچ چیز دیگری نبودم”. کیلین گفته بود نولان به بازیگران فیلم حدود شش ماه وقت داد تا برای بازی آماده شوند.

اقتصاد پرس

امیلی بلانت نقش “کیتی” همسر اوپنهایمر فیزیکدان را بازی می‌کند در حالی که “فلورانس پیو” نقش “جین فرانسیس تاتلاک” روانپزشک و عضو حزب کمونیست و دوست نزدیک جی رابرت اوپنهایمر را ایفا می‌کند.

این فیلم برگرفته از کتاب “پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر” نوشته کای بیرد و مارتین جی شروین و چاپ شده در سال ۲۰۰۶ میلادی است. این کتاب که برنده جایزه پولیتزر شد جزئیات زندگی شخصی اوپنهایمر و دوران رهبری او در پروژه منهتن در اوایل و اواسط دهه ۱۹۴۰ میلادی را شرح می‌دهد. این فیلم پیش‌تر به عنوان مدعی کسب جوایز متعدد مورد استقبال قرار گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.