کد خبر : 2167
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 9:00

خلاقیت روس‌ها و تبدیل قوطی نوشابه ایرانی به بمب!+عکس

خلاقیت روس‌ها و تبدیل قوطی نوشابه ایرانی به بمب!+عکس

با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.

اقتصاد پرس؛ روس‌ها در جنگ اوکراین به استفاده گسترده‌ از پهپادها رو آورده‌اند و حالا برای تامین بمب‌های آن‌ها دست به ابتکار جالبی با استفاده از قوطی‌های نوشابه ساخت ایران زده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، در جنگ روسیه با اوکراین پهپادها نقش پررنگی دارند و حالا بر اساس تصاویری که در فضای مجازی پخش شده است برای تهیه مهمات مورد نیاز پهپادهای کوچک روس‌ها دست به خلاقیت تازه‌ای زده‌اند.

آن‌ها با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.

اقتصاد پرس

روسیه‌ در عین حال که از پهپادهای بزرگ برای هدف قرار دادن اهداف استفاده می‌کند، میکرو پهپادها را نیز به خدمت گرفته تا به اهداف کوچک‌تر حمله کند. پهپادهای مینیاتوری ساده و ارزان‌تر هستند و در صورت استفاده گسترده اثرات روانی گسترده‌ای در جبهه دشمن دارند.

بر اساس گزارش جنگاوران برای تبدیل قوطی نوشابه‌ها به مهمات هواپرتاب از نارنجک‌های ضد نفر RGD-5 و F1 استفاده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.