کد خبر : 7444
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 18:37

محمدتقی رهبر نماینده اسبق مجلس و عضو جامعه روحانیت مبارز:

خداروشکر کشور آرامی داریم، فقط یک مقدار مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد!

خداروشکر کشور آرامی داریم، فقط یک مقدار مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد!

عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید: همین الان ببینید در کشورهای مدعی پیشرفت مانند فرانسه، انگلیس، آمریکا و … مشکلات زیادی دارند اما ما خداروشکر کشور آرامی داریم و یک مقدار مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد که مسئولین در حال تلاش هستند.

اقتصاد پرس؛ محمدتقی رهبر نماینده اسبق مجلس و عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی با اصلاحات نیوز، معتقد است که خالص سازی در دولت فعلی صورت نگرفته است، او می‌گوید: تصور اینکه خالص سازی یا حذف انجام شود، وجود ندارد. قانون اساسی تکلیف نهادها را مشخص کرده است . به هر حال پاره‌ای از مشکلات هم وجود دارد، کجا است که مشکلی نباشد؟ همین الان ببینید در کشورهای مدعی پیشرفت مانند فرانسه، انگلیس، آمریکا و … مشکلات زیادی دارند اما ما خداروشکر کشور آرامی داریم و یک مقدار مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد که مسئولین در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: امنیت کشور برقرار است، مردم با وفا هستند، رهبری، دولت و مجلس در خدمتگذاری همصدا هستند، رهبری هم به دولت توصیه کردند که غبارها را کنار بزنید تا مردم حقایق و خدمات دولت را ببینند. این که برخی حرف می‌زنند که در بنیان نظام اتفاقاتی در حال رخ دادن است، خیالات است . مسئولین اگر بتوانند کمی از این مشکلات اقتصادی را از دوش مستمندان بردارند و از سوی دیگر جلوی زیاده خواهی را بگیرند، مسائل حل می‌شود.

همین الان ببینید در کشورهای مدعی پیشرفت مانند فرانسه، انگلیس، آمریکا و … مشکلات زیادی دارند اما ما خداروشکر کشور آرامی داریم و یک مقدار مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد که مسئولین در حال تلاش هستند.

رهبر با بیان این مسئله خالص سازی وجود ندارد، تصریح کرد: افراد صالح و خدمتگزار و درست کار با هر عنوانی که باشد، باید سرکار بیاید. باید از عناوین اختلاف انگیز فاصله بگیریم و به مصالح ملی کشور فکر کنیم.

امنیت کشور برقرار است، مردم با وفا هستند، رهبری، دولت و مجلس در خدمتگذاری همصدا هستند، رهبری هم به دولت توصیه کردند که غبارها را کنار بزنید تا مردم حقایق و خدمات دولت را ببینند.

وی ادامه داد: مسئولین کشور در همه ابعاد از اقتصادی گرفته تا فرهنگی مشغول کار هستند و طرح این گونه موارد که دولت می‌خواهد صرفا حامیانش را بر سرکار بگذارد، خوب نیست. عملکرد دولت هم تا به اینجای کار خوب بوده و محدود به یک اتفاق نبوده است. برای دولت شایستگی افراد ملاک است. نباید به این فکر کنیم که افراد به کدام جریان متعلق است، باید خدمتگزاری و امین بودن آنها را ملاک قرار داد و روش دولت در این حوزه روش نامناسبی نبوده است.

مشی دولت بر مبنای شایسته سالاری بوده و خوشبختانه دولت گوش شنوا برای نقدها را دارد و رئیسی همیشه می‌گوید ما برادریم و اصلا تا به حال افراط و تفریط را از این دولت ندیده‌ام.

محمد تقی رهبر می‌گوید: به هرحال دولت فراز و فرودی دارد، اما مشی دولت بر مبنای شایسته سالاری بوده و خوشبختانه دولت گوش شنوا برای نقدها را دارد و رئیسی همیشه می‌گوید ما برادریم و اصلا تا به حال افراط و تفریط را از این دولت ندیده‌ام.

/اصلاحات نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.