کد خبر : 23699
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 9:35

جنجال در مجلس بر سر افزایش نرخ دلار و سکه؛ پاسخ قالیباف به تذکر حاجی‌دلیگانی: این موضوع را در صحن بررسی می‌کنیم

جنجال در مجلس بر سر افزایش نرخ دلار و سکه؛ پاسخ قالیباف به تذکر حاجی‌دلیگانی: این موضوع را در صحن بررسی می‌کنیم

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین‌شهر درباره وضعیت نرخ ارز و سکه که خواستار پاسخگویی رئیس بانک مرکزی به مجلس شده بود، گفت: این موضوع در جلسه‌ای در صحن مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در نشست علنی صبح (یکشنبه، ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از وضعیت نرخ ارز و سکه در کشور گفت: این وضعیت، همه زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده و قیمت‌ها، ترمز بریده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ما نمی‌دانیم در جلسه سران قوا چه مباحثی در این خصوص مطرح شده اما در هر صورت مردم از مجلس سوال می‌کنند که چرا این اتفاقات بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم اتفاق افتاده است از این رو خواهشمندم حداقل یک جلسه در اولین فرصت برای ارائه توضیحات از سوی دولت گذاشته شده و رئیس بانک مرکزی نیز به مجلس فراخوانده شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان تصریح کرد: باید به این سوال پاسخ داده شود که اگر ارز نداریم، چگونه ارزپاشی صورت می‌گیرد و اگر ارز داریم چرا وضعیت قیمت‌ها اینگونه است و این سوال اصلی مردم در ابتدای سال از مجلس است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: حتماً در این خصوص جلسه‌ای در صحن برگزار خواهد شد و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.