کد خبر : 14474
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 9:08

در جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر آموزش و پرورش چه گذشت؟

در جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر آموزش و پرورش چه گذشت؟
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس بر ضرورت بهره‌مندی از بازنشستگان آموزش و پرورش و جذب معلم و تقویت دانشگاه فرهنگیان تاکید شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح امروز (یکشنبه ۳۰ مهر ماه) تا ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه جلسه غیرعلنی داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه که در صحن مجلس برگزار شد، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی و داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مطالبات بازنشستگان و شاغلان آموزش و پرورش و همچنین مشکلات این وزارتخانه در تأمین معلم در سال جدید تحصیلی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که باید برای سال‌های آینده از الان برنامه‌ریزی جدی شود و نسبت به بهره‌مندی از تجارب بازنشستگان آموزش و پرورش برنامه‌ریزی مفصل شود و نه فقط برای امسال، بلکه برای چند سال با آنان قرارداد بسته و از تجارب بازنشستگان آموزش و پرورش استفاده شود.

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: همچنین این مسأله مورد تاکید قرار گرفت که نسبت به جذب معلم و تقویت دانشگاه فرهنگیان اقدام شود. وزیر آموزش و پرورش هم مباحثی را درباره کاستی‌ها و مشکلات وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد و مجلس هم تاکید کرد که نسبت به تأمین منابع لازم و کمک برای جذب معلمان جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و سایر موارد کمک خواهد کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.