کد خبر : 14940
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 17:01

بازدهی روزانه انواع ارز دیجیتال

ثبت یک رکورد مثبت از بیت‌کوین بعد از ۵۳۴ روز

ثبت یک رکورد مثبت از بیت‌کوین بعد از ۵۳۴ روز

بیت کوین با ثبت بازدهی روزانه ۱۲ درصدی بعد از یک سال و نیم پا به کانال ۳۴ هزار دلار گذاشت.

به گزارش اقتصاد پرس؛ شایعاتی که درباره حضور احتمالی یک صندوق قابل‌معامله به اسم بیت‌کوین در بورس آمریکا مخابره می‌شود وجاهت بیشتری به بازار ارز دیجیتال داده و تحت‌تاثیر آن در ۲۴ ساعت قبلی بیت‌کوین بازدهی مثبت ۱۲ درصد را به ثبت رسانده است. حجم معاملات روزانه بیت‌کوین حالا چهار برابر هفته قبل تخمین زده می‌شود و بعد از فروردین امسال ارزش کل بازار ارز دیجیتال به بیش از ۱.۳ تریلیون دلار ارتقا پیدا کرده است.
قیمت بیت کوین ۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه دوم آبان ۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار به ثبت رسید. با احتساب نرخ تقریبا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومانی تتر، بیت‌کوین معادل یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان ارزش دارد و نسبت به صبح دوشنبه سه هزار و ۸۰۰ دلار یعنی چیزی حدود ۱۲ درصد رشد قیمت داشته است.

قیمت بیت‌کوین البته حوالی ساعت پنج صبح امروز تا ۳۴ هزار و ۸۹۰ دلار بالا رفت و دقیقا بعد از ۵۳۴ روز رهبر بازار ارز دیجیتال مجال حضور در این محدوده را پیدا کرد. هولدر‌های بیت‌کوین حالا بااحتساب بازدهی روزانه ۱۲ درصدی، نسبت به سه‌شنبه هفته قبل چیزی حدود ۲۲ درصد سود نصیبشان شده و میزان رشد قیمت بیت‌کوین در بازه‌های ماهانه و یکساله به‌ترتیب قریب ۳۰ و ۷۷ درصد تخمین زده می‌شود.

افزایش قیمت بیت‌کوین حالا با خلق اعدادوارقام و رکورد‌های جدیدی همزمان شده است. از یک طرف تسلط بیت‌کوین به حدود ۵۳ درصد از کل بازار ارز دیجیتال رسیده و از یک طرف دیگر حجم معاملات روزانه آن حول‌وحوش ۴۰ میلیارد دلار یعنی تقریبا چهار برابر مدت مشابه در هفته قبلی تخمین زده می‌شود.
قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۲۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه مثبت ۷.۵ درصد را نشان می‌دهد. هر واحد اتریوم صبح امروز سه‌شنبه دوم آبان هزار و ۸۲۰ دلار یعنی به‌پول خودمان ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد درحالی که صبح دیروز اتریوم کمتر از هزار و ۷۰۰ دلار خریدوفروش می‌شد.

اتریوم همزمان با بیت‌کوین روی دور صعودی افتاده قیمت امروز اتریوم بهترین وضعیت آن در سه ماه گذشته است. حالا هولدر‌های اتریوم منتظر عبور از مرز هزار و ۸۸۰ دلار هستند که محدوده مقاومتی فعلی به حساب می‌آید.

قیمت اتریوم بااحتساب رشد ۷.۵ درصدی که نسبت به دیروز داشته، درمقایسه با سه‌شنبه قبلی کمی بیش از ۱۴ درصد ارتقا پیدا کرده و میزان رشد قیمت اتریوم در بازه‌های ماهانه و یکساله به ترتیب ۱۵ و ۳۵ درصد محاسبه می‌شود.

اتریوم با دراختیار داشتن ۱۶.۵ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال، بعد بیت‌کوین مهمترین ارز رمزارز دنیاست و تریدر‌های بازار در ۲۴ ساعت قبلی حدود ۱۵ میلیارد دلار به خاطر خریدوفروش اتریوم ردوبدل کردند.
قیمت انواع ارز دیجیتال

دوج‌کوین بازدهی روزانه شش درصدی داشته است. قیمت کاردانو پنج درصد افزایش پیدا کرده و رشد قیمت ریپل و ترون به ترتیب مثبت سه و مثبت دو درصد تخمین زده می‌شود.

دوج کوین که از لحاظ تسلط به بازار جایگاه نهم را در اختیار دارد، صبح امروز ۰.۰۶ دلار یعنی سه هزار و ۳۸۰ تومان ارزش داشت. کاردانو که یک پله بالاتر از دوج کوین قرار گرفته، امروز ۰.۲۸ دلار که معادل ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان است، معامله شد. ریپل پنجمین ارز دیجیتال مهم دنیاست و این یکی ۰.۰۵۴ دلار (۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان) خریدوفروش می‌شود. ترون هم که جایگاه دهم را مال خود کرده، ۰.۰۹ دلار (چهار هزار و ۶۰۰ تومان) ارزش دارد. خلاصه که به برکت بیت‌کوین، از بین ۵۰ ارز دیجیتال برتر دنیا، صبح امروز به جز چین‌لینک و لئو بازدهی بقیه رمزارز‌ها مثبت بوده است.

اقتصاد پرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.