کد خبر : 12389
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 10:09

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد از امروز

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد از امروز
راهنمای ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد و بر این اساس پذیرفته شدگان کنکور دانشگاه آزاد می‌توانند از امروز ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ داوطلبان پذیرفته شده در کنکور دانشگاه آزاد لازم است از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۸ مهر جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام از طریق سامانه آموزشیار این دانشگاه به آدرس edu.iau.ac.ir اقدام کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پرونده کلیه پذیرفته‌شدگان جهت احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقبا از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع واحد‌های دانشگاهی خواهد رسید.

دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی با تکمیل فرم مربوطه، متعهد می‌شوند پس از گذراندن دروس علوم پایه، به هر واحدی که دانشگاه با توجه به امکانات خود از نظر آموزشی و بیمارستانی برای ادامه تحصیل آنان تعیین و اعلام می‌نمایند، منتقل شده و ادامه تحصیل دهند و حق هیچ گونه اعتراضی در این مورد نداشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام

شروع کلاس‌های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی برای برخی از پذیرفته‌شدگان که در زمان اعلام نتیجه نیز اعلام شده است، در مهر یا بهمن و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، مدارک مورد نیاز شامل اصل مدرک دیپلم یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه، اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه به همراه تصویر آن‌ها است.

از دیگر مدارک مورد نیاز تصویر کلیه صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی، ۶ قطعه عکس ۴×۳ است.

هزینه مورد نیاز برای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی در مورد هزینه خدمات دانشجویی و بیمه دانشجویی اعلام کرد: شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده که به منظور تامین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد.

دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ ۴ میلیون ریال برای مقطع کارشناسی پیوسته، بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

حق بیمه حوادث نیز مبلغ ۱۲۰ هزار ریال است که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.