کد خبر : 11121
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 20:37

ارائه خدمتی جدید در هفته فراجا؛

تعویض اینترنتی پلاک خودرو

تعویض اینترنتی پلاک خودرو
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا از امکان تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه برای راکبین موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سردار سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه در نشست تشریح برنامه‌های هفته فراجا گفت: شعار هفته فراجای امسال «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار» تعیین و برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، برنامه‌های هفته فراجا از شنبه ۱۵ مهر با صبحگاه مشترک نیرو‌های فراجا آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت این روزها، خدماتی از جمله افزایش دو ساعته مراکز تعویض پلاک وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و ساعت کاری این مراکز از هفت صبح تا ۱۶ مقرر شده است.

سردار منتطرالمهدی افزود: مهیا شدن امکان تعویض اینترنتی پلاک وسایل نقلیه از دیگر خدمات در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مشکلات نرم‌افزار «پلیس من» هم رفع و در خدمت مردم قرار گرفته است.

لغو توقیف خودروها به صورت سیستمی

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا تاکیدکرد: از هفته فراجا به بعد، لغو توقیف خودرو‌ها در کنار مراجعه حضوری و مراجعه به پلیس +۱۰ به صورت سیستمی نیز انجام می‌ شود.

سردار منتظرالمهدی به تردد بیش از ۱۲ میلیون موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار راکب این وسایل نقلیه فاقد گواهینامه هستند که در زمان حادثه برای خود و دیگران خطرآفرین می‌شود؛ به همین منظور گواهینامه آسان و ارزان را راه اندازی کردیم که همه مراحل در یک روز و با قیمت بسیار ارزان انجام می‌ شود و فقط راکب باید مالک یا موتورسیکلت به نام والدین او باشد.

وی همچنین از بخشش ۵۰ درصدی جرائم معوقه رانندگی برای انواع وسایل نقلیه در هفته فراجا خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.