کد خبر : 9281
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 15:24

جزئیات محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در تهران اعلام شد

جزئیات محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در تهران اعلام شد
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پایتخت را تا روز شنبه ۱۵ مهر اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از مرکز پلیس راهور تهران بزرگ، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران از امروز شنبه یکم تا شنبه دو هفته آینده، ۱۵ مهر از ساعت ۶ تا ۹ ممنوع است؛ بنابراین همه رانندگان وسایل نقلیه سنگین حتما به ساعات اعلامی توجه و از تردد در این ساعات در سطح شهر تهران جدا خودداری کنند.

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران امروز شنبه یکم مهر از نمود ۱۰۰ درصدی ترافیک برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ از شنبه هشتم مهر خبر داد و گفت: عبور و مرور امروز شنبه اول مهر در پایتخت روان است.

مهدی گلشنی اظهار داشت: امسال آغاز سال تحصیلی به دلیل تعطیلی روز یکشنبه دوم مهر، تغییر چندانی در جریان ترافیکی تهران نسبت به گذشته ایجاد نکرد و پیش بینی ما این است که در روز دوشنبه سوم مهر، ترافیک مهر تهران، ۶۰ تا۷۰ درصد نمود پیدا خواهد کرد اما از شنبه هفته آینده (هشتم مهر) ترافیک آغاز سال تحصیلی نمود ۱۰۰ درصدی خواهد داشت.

گلشنی با بیان اینکه پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که ۲۵ تا ۳۰ درصد ترافیک پایتخت با آغاز سال تحصیلی افزایش می‌یابد، افزود: در حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو تمهیدات مختلفی اندیشیده شده است که امیدواریم شهروندان علاوه بر استفاده از حمل و نقل عمومی نسبت به مدیریت سفرهای خود نیز اقدام کنند.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.