کد خبر : 11975
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 23:27

“زباله” تحویل دهید “بلیط اتوبوس” بگیرید!

“زباله” تحویل دهید “بلیط اتوبوس” بگیرید!
شهروندان تهرانی می‌توانند در ازای تحویل زباله ارزشمند نسبت به شارژ حساب شهروند در سامانه "شهرزاد" اقدام کنند و برای تهیه بلیت اتوبوس، مترو و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از آن استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در ازای تحویل زباله ارزشمند، حساب شهروند در سامانه «شهرزاد» شارژ می‌شود و شهروندان می‌تواند برای تهیه بلیت اتوبوس، مترو و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از آن استفاده کند.

محمدی از نحوه بکارگیری پیمانکاران، فرمت قراردادهای خدمات شهری و مدیریت پسماند بصورت تجمیعی و یکپارچه تحت عملکرد یک پیمانکار واحد از آبان ماه سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به نواقص موجود در مدل قراردادها و برشمردن مشکلات ناشی از ضعف توانمندی و تجهیزات پیمانکاران موجود، نسبت به بکارگیری شرکتهای دارای توان و تجربه کافی در این زمینه تاکید کرد.

از طریق نرم‌افزار می‌توان زباله‌های تفکیکی را تحویل داد

حسین سیگارودی؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ نیز در این نشست گفت: این طرح بصورت پایلوت در محله آرارت به طور کامل اجرا می‌شود که طی آن آموزشگران، محتواهای زیست محیطی در زمینه مدیریت و تفکیک پسماند را به صورت چهره‌ به چهره و منزل به منزل به خانواده‌های ساکن در این محله آموزش می‌دهند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ به اپلیکیشن “نوماند” اشاره و تصریح کرد: شهروندان از طریق این نرم‌افزار موبایلی می‌توانند زباله‌های تفکیکی خود را در طول شبانه‌روز به ماموران شهرداری تحویل دهند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.