کد خبر : 11347
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 9:46

سایپا ۵۱ هزار خودرو به مشتریان تحویل می دهد

سایپا ۵۱ هزار خودرو به مشتریان تحویل می دهد
مدیر تحویل گروه خودروسازی سایپا درباره فرایند تجاری سازی تا تحویل به مشتری ۵۱ هزار دستگاه خودرو گفت: حدود ۶ هزار دستگاه خودرو از سایت‌های تولیدی برای تحویل به نمایندگی‌ها و در نهایت به مشتری خارج شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ رضا اشجعی مدیر تحویل گروه خودروسازی سایپا گفت: در حال حاضر از پنج سایت تولیدی، خودرو تحویل مشتریان می‌شود، خودرو‌هایی که مربوط به شهرستان هستند توسط تریلی حمل می‌شوند و خودرو‌هایی که مشتریان درخواست تحویل حضوری دارند با حضور مشتری در سایت‌های تولیدی انجام می‌شود.

وی افزود: درباره تحویل خودرو‌های حضوری، به تمام مشتریان پیامک ارسال می‌شود در صورتیکه تمایل داشته باشند در داخل سیستم ثبت نام می‌کنند و طبق هماهنگی حضور یافته و خودرو را تحویل می‌گیرند.

اشجعی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۶، ۷ هزار دستگاه خودرو پلاک گذاری شده و تقریبا روزانه از ۱۵۰۰ تا دو هزار دستگاه خودرو به نمایندگی‌ها برای تحویل به مشتری ارسال می‌کنیم.

خودرویی که سازمان ملی استاندارد اجازه پلاک گذاری برای آن صادر نکرده باشد؟

مدیر تحویل گروه خودروسازی سایپا درباره فرایند تجاری سازی تا تحویل به مشتری ۵۱ هزار دستگاه خودرو گفت: حدود ۶ هزار دستگاه خودرو از سایت‌های تولیدی برای تحویل به نمایندگی‌ها و در نهایت به مشتری خارج شده است؛ از حدود ۴۵ هزار دستگاه خودرو باقیمانده، حدود ۶ هزار دستگاه آن پلاک دارند و بخشی از این خودرو‌ها آماده فروش هستند که باید فاکتور شوند و بخشی از این خودرو‌ها هم فاکتور شده و منتظر پلاک گذاری آن‌ها هستیم و به محض اینکه پلاک‌ها بیایند، خودرو‌ها حمل می‌شوند.

وی افزود: برای خودرو‌های بدون مجوز، در حال پیگیری برای گرفتن مجوز هستیم.

اشجعی در پاسخ به این سوال که آیا خودرویی وجود دارد که سازمان ملی استاندارد اجازه پلاک گذاری برای آن صادر نکرده باشد، گفت: در حال حاضر نداریم.

منبع: تسنیم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.