کد خبر : 22192
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 13:12

مهدی طائب:

تحریم‌های اقتصادی برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام زمان انجام شد

تحریم‌های اقتصادی برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام زمان انجام شد

رییس قرارگاه عمار گفت: تحمیل ۸ سال جنگ و اعمال تحریم‌های اقتصادی بر علیه کشور برای جلوگیری از پیشرفت‌های اقتصادی صورت نگرفت بلکه برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام عصر (عج) انجام شد تا از ظهور آن حضرت جلوگیری شود.

فارس: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار خیبر شهید موسی درویشی بیست و چهارمین یادواره سردار شهید موسی درویشی و ۳۷شهید جزیره هرمزبا حضور خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و مردم ولایتمدار و شهید پرور هرمز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس‌شورای‌‌قرارگاه راهبردی عماردر مسجد جامع این جزیره برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این مراسم با اشاره به مقام شهید و شهادت در اسلام و جایگاه آن، افزود: باید یاد و خاطره شهیدان همواره در جامعه و بین مردم و جوانان زنده نگه داشته شود و یکی از راه‌های آن برگزاری یادواره‌هاست.

وی اظهار کرد: شهادت حادثه نیست و به گفته شهید سلیمانی انسان تا شهید نباشد، شهید نمی‌شود لذا شهدا راه خودشان را انتخاب کرده‌اند و در قرآن کریم هم خداوند می‌فرماید شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: شهیدان برای به دست آوردن زندگی دنیایی و مادی با خدا معامله نکردند بلکه با هدف آماده سازی زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت به میدان های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را از دست دادند.

رییس قرارگاه عمار گفت: تحمیل ۸ سال جنگ و اعمال تحریم های اقتصادی بر علیه کشور برای جلوگیری از پیشرفت های اقتصادی صورت نگرفت بلکه برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام عصر (عج) انجام شد تا از ظهور آن حضرت جلوگیری شود.

وی به نقش شهیدان در خصوص رسیدن ما به موقعیت کنونی در دنیا پرداخت و گفت: آمریکا می‌خواست ریشه ما را از بین ببرد و این در حالی است که اکنون آمریکا در آستانه ورشکستگی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نامه عمل شهید به خوبی باز است چرا که با رزق رب زنده است، تصریح کرد: شهدا عمر خود را با خدا معامله کردند.

حجت الاسلام مهدی طائب با بیان اینکه جهاد تبیین در این زمینه امری مهم و حیاتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا توسط جوانان و نوجوانان یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین است.

طائب خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) وقتی انقلاب را شروع کرد ابتدا تبعید شد و بعد از انقلاب نیز بار سنگینی را به دوش کشید ان هم به دلیل آن که انقلاب ما مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

رییس قرارگاه عمار اظهار داشت: امام راحل فرمود انقلاب ما نسبت به همه انقلاب هایی که در دنیا اتفاق افتاد کم تلفات و کم خسارت تر بود و انقلاب اسلامی در برابر همه قدرت ها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام مهدی طائب با بیان اینکه امام خمینی (ره) تنها بود و نشان داد با توکل به خدا می توان هر کاری کرد، تصریح کرد: آیت االله طالقانی با امام راحل تلفنی صحبت کرد تا ایشان را از دستور خود مبنی بر حکومت نظامی منصرف کند اما امام خمینی مجدد دستور داد که باید مردم در خیابان ها حضور پیدا کنند. آمریکا و انگلیس در برابر یمن به زمین خوردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: یکی از جوک های عالم این است که فرانسه و آمریکا و انگلیس با یمن درگیر هستند و به زمین خوردند، هر روز به یمن پیام می دهند که کوتاه بیا و یمن هم می گوید باید از غزه بیرون بروی.

طائب با اشاره به تحولات منطقه و جنگ غزه گفت: فرانسه و آمریکا و انگلیس پای کار هستند اما کم آورده اند، جبهه مقاومت بسیار زیرکانه عمل می کند و با امید خدا در برابر آنها ایستاده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: هنگامی که سردار سلیمانی به شهادت رسید این موضوع مطرح شد که دولت سابق در خون حاج قاسم شریک بوده یا نه گفتم هم آره هم نه ولی موضوعی مطرح شد و آمریکا به این نتیجه رسید اگر حاج قاسم را بزند موفق می شود.

طائب گفت: در ذهن آمریکا میدان دو قطبی مقاومت و دیپلماسی بود و قطب دیپلماسی رای آورده بود و آمریکا با خود گفت کله مقاومت را می زنم که حاج قاسم را شهید کرد، مقام معظم رهبری فرمود انتقام سخت از دشمن در زمینه شهادت سردار سلیمانی خواهیم گرفت و عین الاسد یک سیلی بود و سیلی اصلی را ملت در تشییع جنازه به گوش دشمن زد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان کرد: حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر سید الشهدای مقاومت سبب شد آمریکا بگوید ما سر کار بودیم چون اینها می گفتند مقاومت اقلیت است اما این گونه نبود چون سردار سلیمانی سمبل مقاومت بود.

طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اهمیت مشارکت در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: یکی از جاهایی که دشمن جمعیت ما را مشاهده می کند انتخابات است، انتخابات برای دشمن مهم است که باید در این دوره مشارکت بسیار زیاد باشد.

به گفته وی، اسرائیل در جنگ غزه دیگر کمر راست نمی کند رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد: خط مقدم جلو می رود و اسرائیل در جنگ غزه دیگر کمر راست نمی کند و همه داستان آمریکا این است که اگر اسرائیل از بین برود آمریکا نیز باید از منطقه برود و اگر این موضوع محقق شود یعنی چنگال یهود نابود شده است.

جزیره هرمز در ۱۸ کیلومتری جنوب شرقی بندرعباس و در دوران دفاع مقدس و پس از ۳۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.