کد خبر : 14062
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 17:06

روزنامه جمهوری اسلامی:

تا دولت روحانی سر کار بود، FATF و برجام از زهر مار هم تلخ‌تر و کشنده‌تر بود ولی حالا شیرین و حیات‌بخش است!

تا دولت روحانی سر کار بود، FATF و برجام از زهر مار هم تلخ‌تر و کشنده‌تر بود ولی حالا شیرین و حیات‌بخش است!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تا فلان دولت بر سر کار است، اف‌ای‌تی‌اف و برجام از زهر مار هم تلخ‌تر و کشنده‌تر هستند ولی ما که در قدرت باشیم همان‌ها که قرار بود تلخ و کشنده باشند، شیرین و حیات‌بخش خواهند بود!

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه جمهوری اسلامی از رویکرد جدید مخالفان پیشین FATF استقبال کرده است.

در حاشیه موضع جدید مسئولین در قبال اف‌ای‌تی‌اف، یک نکته مهم را باید گوشزد کنیم. آن نکته مهم، یکی از مصادیق ضرب‌المثل معروف «دیگی که برای من نجوشد…» است. رقبای سیاسی به کارشکنی علیه همدیگر تا ضربه زدن به منافع ملی رضایت می‌دهند. اگر فلان موقعیت برای کشور به نام ما تمام شود، باید به دست بیاید ولی اگر به نام رقیب تمام شود به هر قیمتی شده باید جلوی آن را بگیریم حتی اگر به منافع ملی لطمه اساسی وارد شود. تا فلان دولت بر سر کار است، اف‌ای‌تی‌اف و برجام از زهر مار هم تلخ‌تر و کشنده‌تر هستند ولی ما که در قدرت باشیم همان‌ها که قرار بود تلخ و کشنده باشند، شیرین و حیات‌بخش خواهند بود!

جمهوری اسلامی تاکید کرده است: مردم از رویکرد جدید حضرات مخالفین سابق اف‌ای‌تی‌اف استقبال می‌کنند و از این بابت خوشحال هم هستند و امیدوارند این رویکرد با کارشکنی جدید کاسبان تحریم مواجه نشود. در عین حال، این مطالبه را هم دارند که مقصران، تاوان متضرر ساختن کشور را نیز بپردازند و خسارت‌های هنگفتی که وارد کرده‌اند را جبران کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.