کد خبر : 11599
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 16:55

افتتاح بیمارستان کودکان حکیم با حضور ابراهیم رئیسی

افتتاح بیمارستان کودکان حکیم با حضور ابراهیم رئیسی
بیمارستان کودکان حکیم به عنوان نخستین بیمارستان تخصصی کودکان دولتی پس از انقلاب در جنوب تهران، عصر امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ با توجه به اولویت دولت سیزدهم در توسعه و تکمیل مراکز درمانی در نقاط محروم و کم برخودار، بیمارستان کودکان حکیم به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی کودکان و براساس نیازهای جسمی و روحی کودکان به ویژه با نگاه هنرمندانه به کاهش استرس کودکان در فضای بیمارستان احداث و طراحی شده است.

سرعت عمل در طراحی، ساخت و تجهیز این بیمارستان در مدت زمان کم‌تر از ٣ سال، رکوردی جدید در ساخت و ساز بیمارستانی در کشور است.

این بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان حکیم با زیربنای ۲۹ هزار و ۶۵۰ متر مربع و ۲۶۶ تختخواب در زمینی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط خانواده‌ای نیکوکار و به همت دولت سیزدهم و با هدف توسعه مراکز درمانی کودکان ساخته شده است. زمین احداثی و تجهیزات پزشکی این بیمارستان با حمایت دولت در منطقه ۱۸ تهران تامین شده است.

بیمارستان کودکان‌ حکیم بهترین و مجهزترین بیمارستان برای کودکان در سراسر کشور است. وجود بیش از ۶۰ تخت آی سی یو و سیستم تصفیه بیولوژیکی فاضلاب از مزایای مهم این بیمارستان به شمار می رود. این بیمارستان دارای ۱۹ درمانگاه تخصصی، ۱۱ اتاق جراحی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.