کد خبر : 2268
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 8:39

بیت‌کوین با افزایش تمرکز بازار بر CPI و PPI به کدام سو می‌رود؟

بیت‌کوین با افزایش تمرکز بازار بر CPI و PPI به کدام سو می‌رود؟

قیمت بیت کوین در بازار امروز در سطح ۳۰ هزار و ۴۹۲ دلار معامله شد که در روز سه شنبه بیش از ۱ درصد افزایش ارزش را تجربه کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت بیت کوین و به طور کلی بازار رمز ارزها همچنان مشغول تثبیت است زیرا که سرمایه‌گذاران به دقت شاخص قیمت مصرف کننده ماه ژوئن (CPI) و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) را زیر نظر دارند. این شاخص‌های اقتصادی بینش‌های ارزشمندی را در مورد فشارهای تورمی و عملکرد کلی اقتصادی ارائه می‌دهند.

در حالی که اقدامات فدرال رزرو به کاهش CPI از سطح ۹ درصد در ماه آگوست ۲۰۲۲ به ۴ درصد در ماه می کمک کرده است، نگرانی‌ها در مورد نقض احتمالی که می‌تواند عواقب شدیدی بر اقتصاد داشته باشد در حال افزایش است. پیش‌بینی انتشار CPI در روز چهارشنبه تا حدودی بر قیمت بیت کوین در روز سه شنبه تأثیر خواهد داشت.

پیش بینی روند قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در حال حاضر با مقاومتی در حدود سطح ۳۱ هزار دلار مواجه است. وجود یک کندل صعودی در بازه زمانی روزانه نشان دهنده پتانسیل قوی برای وقوع یک روند صعودی است. مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۱ هزار و ۳۵۰ دلار مشاهده می‌شود و شکست موفقیت آمیز قیمت بالای این سطح می‌تواند بیت کوین را به سمت هدف بعدی آن در حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار یا به طور بالقوه حتی بالاتر از حدود ۳۴ هزار و ۱۵۰ دلار سوق دهد.

از جنبه منفی روند، سطوح پشتیبانی فوری قیمت را می‌توان حدود ۳۰ هزار و ۳۰۰ دلار یا حدود ۲۹ هزار و ۶۵۰ دلار دانست. شکست قیمت بیت کوین به زیر سطح ۲۹ هزار و ۶۵۰ دلار ممکن است منجر به کاهش آن تا حدود ۲۸ هزار و ۶۵۰ دلار یا حتی ۲۷ هزار و ۹۰۰ دلار شود.

بنابراین از نظر تحلیلگران تکنیکالیست، نظارت دقیق بر سطح ۳۱ هزار دلار بسیار مهم خواهد بود زیرا به عنوان نشانه‌ای برای خرید بیت کوین از سوی سرمایه‌گذاران برداشت خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.