کد خبر : 13529
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 13:15

بورس امروز سبزپوش شد

بورس امروز سبزپوش شد
شاخص کل بورس امروز رشد حدود ۱۶ هزار واحدی را نسبت به دیروز تجربه کرد و روی دو میلیون و ۱۸ هزار واحد ایستاد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ شاخص کل بورس امروز (۲۴ مهرماه) با رشد ۱۶ هزار و ۲۵۳ واحدی به بیش از دو میلیون و ۱۸ هزار  واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز افزایش ۸۰۹۷ واحدی نسبت به روز گذشته داشت و رقم ۶۸۶ هزار و ۷۹۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۸۸ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

در این بازار فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، معدنی ‌و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند که همه این نمادها روند صعودی را تجربه کردند.

همچنین در بازار امروز سرمایه شاخص کل فرابورس نیز رشد ۳۰۹ واحدی نسبت به روز گذشته اتفاق افتاد و این عدد روی ۲۵ هزار و ۱۵۷ واحد ایستاد. در این بازار نیز بیش از ۱۶۲ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۲۲۱۵ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات، ایران خودرو دیزل، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و فرابورس ایران تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس در بازار امروز بودند که همه نمادهای مذکور روند صعودی را نسبت به روز گذشته خود داشتند.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.