کد خبر : 7723
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 11:56

برنامه هفتم توسعه منحل شد؟

برنامه هفتم توسعه منحل شد؟

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:‌ شنیده‌ها حاکی از این است که اختلافات در درون مجلس و همچنین میان پاستور و بهارستان درباره تغییرات در لایحه برنامه هفتم بالا گرفته است؛ آن‌چنان‌که برخی نمایندگان در حال نگارش نامه‌ای به قالیباف هستند تا این لایحه از دستور کار صحن مجلس خارج شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه دنیای اقتصاد از احتمال از دستور کار خارج شدن لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، شنیده‌ها حاکی از این است که اختلافات در درون مجلس و همچنین میان پاستور و بهارستان درباره تغییرات در لایحه برنامه هفتم بالا گرفته است؛ آن‌چنان‌که برخی نمایندگان در حال نگارش نامه‌ای به قالیباف هستند تا این لایحه از دستور کار صحن مجلس خارج شود و دوباره برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده شود. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر این باور است که احکام ارجاعی در گزارش نهایی رئیس کمیسیون تلفیق اعمال نشده و برخی احکام نیز مشخص نیست چه زمانی به گزارش اضافه شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: علاوه بر این شنیده‌ها حاکی از انتقاد دولتمردان نسبت به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه است و بر همین اساس گفته می‌شود رئیس‌جمهور در نامه‌ای به مقامات عالی کشور اعلام کرده که با توجه به تغییرات انجام شده بر لایحه برنامه هفتم توسعه، این لایحه قابلیت اجرا ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.