کد خبر : 8712
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 21:18

توقف در حاشیه بابلرود مازندران ممنوع شد

توقف در حاشیه بابلرود مازندران ممنوع شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل گفت: با توجه به بارندگی شدید مناطق بالا دست رودخانه بابلرود و بالا آمدن سطح آب شهروندان در مسیر این رودخانه تردد و توقف نکنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سید مازیار حسینی شامگاه سه‌شنبه بیان داشت: از عصر امروز بارندگی شدید در مناطق جنوبی بابل در ارتفاعات بندپی شرقی و بندپی غربی بابل به همراه بخش بابلکنار آغاز شد که این امر سطح آب رودخانه بابلرود را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان بابلی در بلوار ساحلی این شهر و حاشیه رودخانه بابلرود توقف و تردد نکنند. اضافه کرد: از اهالی بلوار ساحلی هم درخواست می‌شود از پارک کردن خودروها در اماکن پرخطر به طور جدی خودداری کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: نیروهای سازمان آتش نشانی بابل در آماده باش کامل قرار دارند و در مکان‌های پرخطر حاشیه بابلرود مستقر هستند.  به صورت لحظه‌ای جریان و میزان بالا آمدگی آب را رصد می‌کند.

رودخانه بابلرود یکی از رودخانه‌های پر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در سوادکوه مازندران سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت ۷۸ کیلومتری و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد.

منبع: ایرنا

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.