کد خبر : 3144
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 9:00

این ۵ آلت کوین را در ماه آگوست زیر نظر داشته باشید

این ۵ آلت کوین را در ماه آگوست زیر نظر داشته باشید

بازار ارزهای دیجیتال با روندی نزولی در ماه جولای همراه بود. با این حال، پنج آلت کوینی که به آن‌ها پرداخته خواهد شد، می‌توانند در آگوست با صعود مواجه شوند

به گزارش اقتصاد پرس؛ از جمله رویدادهای مهم بازار آلت کوین‌ها می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. در ماه جاری، لایت‌کوین (LTC) در تاریخ دو آگوست، هالوینگ خود را در پیش داشت؛ از سوی دیگر آیکون (ICX) و هورایزن (ZEN) تست‌نت‌های حیاتی خود را منتشر خواهند کرد. تزوس (XTZ) نیز یک جلسه مهم برگزار کرد و اولترا (UOS) پلتفرم جدید بازی خود را راه‌اندازی می‌کند.

گرچه ماه جولای بازار قیمت ارزهای دیجیتال عمدتاً روند نزولی داشت، چندین آلت‌ کوین سودهای قابل توجهی را ثبت کردند و موفق شدند تا شدت این روند نزولی را کاهش دادند. پنج ارز دیجیتالی که به آن‌ها در ادامه پرداخته خواهد شد، می‌توانند در ماه میلادی جاری توجه‌ها را به‌ خود جلب کنند.

هالوینگ در آلت کوین مهم بازار 

زمانی‌که لایت کوین به عنوان یکی از مهم‌ترین آلت کوین‌های بازار، برای اولین بار شروع به کار کرد، ۵۰ واحد آن به ماینرها و به ازای هر بلاک، پاداش داده می‌شد. این میزان پاداش پس از استخراج هر ۸۴۰ هزار بلاک (تقریبا هر چهار سال یک‌بار) نصف می‌شود. این رویداد هالوینگ نامیده می‌شود. رویداد هاوینگ، هدفی ضد‌تورمی دارد و تا زمانی که پاداش بلاک به ازای هر بلوک صفر شود، ادامه خواهد داشت.

در حالی که پاداش بلاک فعلی ۱۲٫۵ است، سومین هالوینگ لایت کوین در تاریخ دوم آگوست اتفاق افتاد و پاداش را به ۶٫۲۵ کوین در هر بلوک کاهش داد.

نهنگ‌ها قبل از هالوینگ در حال بارگیری بودند و ماینرهای این آلت کوین نیز ۴۰۰ هزار لایت کوین را به موجودی ذخیره خود تزریق کرده‌اند. قیمت لایک کوین همچنین نشانه‌های صعودی را نشان می‌دهد؛‌ به‌طوری که از تاریخ سوم جولای قیمت از یک کنج نزولی (Descending Wedge) خارج شده است. شکست‌های چنین الگویی اغلب منجر به حرکت‌های صعودی قابل‌توجهی می‌شوند. با این حال، قیمت لایت‌ کوین کمی پس از آن به سطح قبل از شکست خود سقوط کرد.

آیکون (ICX) تست‌نت جدیدی راه‌اندازی می‌کند

تست‌نت xCall در ۳۱ جولای شروع به‌کار کرد. تست‌نت جدید آیکون بر روی برنامه‌های غیرمتمرکز، آزمایش ویژگی‌ها و ابزارسازی تمرکز خواهد کرد. جوایزی به ارزش ۸۴۵ هزار آیکون (حدود ۲۰۰ هزار دلار) کاربران را به شرکت در این برنامه و ارزیابی کیفیت آن تشویق می‌کند.

گفتنی است، قیمت این آلت کوین، در بیست و دوم ماه ژوئن،‌ خط مقاومت نزولی خود را شکسته است. با وجود شکست مقاومت نزولی، قیمت دو مرتبه به مقاومت افقی ۰.۲۵ دلاری برخورد داشته و نتواسته از آن عبور کند. چنین رفتاری نشانه روند نزولی است که نشان می‌دهد شکست ممکن است کامل نبوده باشد.

جلسه‌ی مهم تزوس

جلسه‌ی مهم تزوس در لندن و در دوم ماه آگوست برگزار شد. این جلسه شامل یک کارگاه دیفای بود که بر مولد‌ نقدینگی (Liquidity Baking) صرافی‌های غیرمتمرکز که ویژگی منحصر‌به‌فرد تزوس است، متمرکز بود.

قیمت این آلت کوین از خط مقاومت نزولی در اوایل ماه جولای عبور کرد. در حالی که انتظار می‌رود عبور از چنین مقاومتی منجر به افزایش قابل‌توجهی شود، این مورد برای تزوس صادق نبود. در عوض، قیمت از آن زمان در اطراف سطح مقاومت افقی خود نوسان داشته است.

پلتفرم اولترا برای مسابقات بازی‌های رایانه‌ای

Ultra arena در هشتم آگوست راه اندازی خواهد شد. Arena یک پلتفرم برای مسابقات بازی‌های رایانه‌ای است که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا در بازی‌های مورد علاقه خود با دوستان خود به رقابت بپردازند و جوایز مختلفی را به دست آورند. Arena بر روی پلتفرم Ultra در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این راه‌اندازی می‌تواند محرکی برای افزایش  قیمت این آلت کوین باشد، که تقریباً تا ناحیه حمایت سالانه خود در ۰٫۱۷ دلار کاهش یافته است.

/تجارت نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.