کد خبر : 7385
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 16:33

روزنامه جهان صنعت:

این رخدادها معجزه دولت رئیسی نیست؛ کوچک‌شماری اوست

این رخدادها معجزه دولت رئیسی نیست؛ کوچک‌شماری اوست

جهان صنعت نوشت: هر رخدادی را با دولت پیشین مقایسه کرده و با داوری‌های یک‌جانبه نتیجه می‌گیرند دولت سیزدهم خارج از عادت است و در هر بخشی معجزه کرده است. این راهبرد بیشتر از اینکه از سر خیرخواهی برای دولت رییسی باشد کوچک‌شماری دولت دوازدهم است.

اقتصاد پرس؛ روزنامه جهان صنعت از مقایسه های سست و بی اساس دستاوردهای دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش جهان صنعت، رسانه‌های دولتی ایران در دو سال تازه‌سپری‌شده سفت و جان برکف پشت دولت سیدابراهیم رییسی ایستاده و هر رخداد کوچک و بزرگ در حوزه اقتصاد را یک دستاورد بزرگ شناسایی کرده و با گسترده‌ترین شکل و ماهیت می‌خواهند در ذهن و دل شهروندان جای دهند. در همین مسیر راهبردی در رسانه‌های یادشده و نیز مردان دولت، هر رخدادی را با دولت پیشین مقایسه کرده و با داوری‌های یک‌جانبه نتیجه می‌گیرند دولت سیزدهم خارج از عادت است و در هر بخشی معجزه کرده است. این راهبرد بیشتر از اینکه از سر خیرخواهی برای دولت رییسی باشد کوچک‌شماری دولت دوازدهم است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مقایسه های بی‌مبنا و دادن آدرس‌های اشتباه به شهروندان در هر دو راهبرد و سازماندهی برشمرده‌شده به شدت خالی از منطق است و بیشتر از هر چیز شانتاژ به حساب می‌آید. به‌طور مثال در حالی که برای ساخت فاز ۱۱ پالایشگاه گاز در عسلویه سال‌ها طرح و برنامه ریخته شده است‌، دولت سیزدهم اتمام این پروژه تاریخی را به گونه‌ای نمایش می‌دهد که گویی همه رخدادهای این پروژه در دو سال انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.