کد خبر : 22504
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 9:11

اگر می‌خواهید مشکلات اقتصادی حل شوند، در انتخابات شرکت کنید

اگر می‌خواهید مشکلات اقتصادی حل شوند، در انتخابات شرکت کنید

یک نماینده مجلس با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات می گوید: رای دادن باعث حل شدن مشکلات اقتصادی می‌شود. یک مجلسی رتبه بندی معلمان را حل می‌کند، مجلس دیگر تاثیر زمین در قیمت مسکن را صفر می‌کند، قطعا رای دادن اهمیت بالایی دارد و طبیعتا این مجالس با رای مردم شکل می‌گیرد.

سید محمدرضا میرتاجدینی نماینده مجلس و فعال سیاسی با تحلیل شرایط موجود و اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو برای تغییر وضع موجود، می‌گوید: مشارکت در انتخابات وزنه سیاسی و مردم بودن نظام را نشان می‌دهد. همانطور که رهبری روز گذشته در سخنانشان گفتند که ما نظام جمهوری اسلامی هستیم، مظهر جمهوریت نظام هم همان انتخابات است.

میرتاجدینی با بیان اینکه پایه این نظام مردم هستند، گفت: مشارکت در انتخابات یک امر اصلی و موثر است و پایه مردم سالاری دینی است . مردم با شرکت در انتخابات و رای دادن، در تعیین سرنوشت خودشان سهیم می‌شوند.

جمهوری اسلامی از رای مردم صیانت می‌کند و حرمت می‌گذارد. مشارکت و رای دادن به کشور اقتدار میدهد، برای کشور و مردم امنیت به همراه می‌آورد

او در ادامه می‌گوید: انتخابات تشریفاتی نیست و مردم واقعا نمایندگان خودشان را انتخاب می‌کنند. بخشی از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی می‌گویند رای نمی‌دهند، برخی هم به دلیل عملکرد مسئولان با صندوق رای قهر کرده اند. به کسانی که تصمیم به رای ندادن گرفته اند یا هنوز مردد هستند، می‌گویم که با رای ندادن که چیزی حل نمی‌شود، باید رای دهید و افرادی که به آنها ایمان دارید رای دهید تا در راه حل مشکلات گام بردارند. بی تفاوت بودن نسبت به رای دادن هیچ‌گاه مشکلی را حل نمی‌کند، اما حضور و انتخاب افراد شایسته و اصلح می‌تواند مشکلات را حل کند.

انتخابات تشریفاتی نیست و مردم واقعا نمایندگان خودشان را انتخاب می‌کنند. بخشی از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی می‌گویند رای نمی‌دهند، برخی هم به دلیل عملکرد مسئولان با صندوق رای قهر کرده اند. به کسانی که تصمیم به رای ندادن گرفته اند یا هنوز مردد هستند، می‌گویم که با رای ندادن که چیزی حل نمی‌شود، باید رای دهید

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم باید بررسی کنند ببینید مزایای شرکت کردن بهتر است یا شرکت نکردن، گفت: وقتی شما رای نمی‌دهید یعنی نسبت به حق خودتان و تاثییری که می‌توانید داشته باشید بی تفاوت هستید. شما وقتی در انتخابات شرکت می‌کنید یعنی یک شهروند فعال و تاثیرگذار هستید، شهروندی که در اداره و سیاست های فعال است.

میرتاجدینی می‌گوید: جمهوری اسلامی از رای مردم صیانت می‌کند و حرمت می‌گذارد. مشارکت و رای دادن به کشور اقتدار میدهد، برای کشور و مردم امنیت به همراه می‌آورد، امنیت هم مانند هوا برای همه است و همه آن را نفس می‌کشند. رای دادن باعث می‌شود تا دشمنان نگاه سوء به کشور نداشته باشند و نقشه آشوب و تهاجم به کشور را از ذهنشان به در می‌کند.

رای دادن باعث حل شدن مشکلات اقتصادی می‌شود. یک مجلسی رتبه بندی معلمان را حل می‌کند، مجلس دیگر تاثیر زمین در قیمت مسکن را صفر می‌کند، قطعا رای دادن اهمیت بالایی دارد

این فعال سیاسی در ادامه تاکید می‌کند: رای دادن باعث حل شدن مشکلات اقتصادی می‌شود. یک مجلسی رتبه بندی معلمان را حل می‌کند، مجلس دیگر تاثیر زمین در قیمت مسکن را صفر می‌کند، قطعا رای دادن اهمیت بالایی دارد و طبیعتا این مجالس با رای مردم شکل می‌گیرد. برای مجلس آینده، حل مشکلات اقتصادی و فشاری که روی مردم است باید از اولویت های نمایندگان باشد و بتوانند در اولین گام تورم را کنترل کنند و قدرت خرید مردم را افزایش دهند.

/اصلاحات نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.