کد خبر : 7712
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 9:16

وزنامه جمهوری اسلامی:

اگر قسط و عدالت اقتصادی نباشد جامعه دینی نیست حتی اگر نام جمهوری اسلامی داشته باشد

اگر قسط و عدالت اقتصادی نباشد جامعه دینی نیست حتی اگر نام جمهوری اسلامی داشته باشد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر در جامعه‌ای، قسط و عدل حاکم نباشد، چنان جامعه‌ای را نمی‌توان دینی نامید حتی اگر نام و عنوان جمهوری اسلامی بر آن گذاشته باشند.

اقتصاد پرس؛ روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده اگر قسط و عدل حاکم نباشد جامعه دینی نیست حتی اگر نام جمهوری اسلامی داشته باشد.

به گزارش جمهوری اسلامی، به دلیل فقدان عدالت اقتصادی در جامعه، عده‌ای ثروتمند و عده‌ای فقیر می‌شوند. راه چاره اینست که در ضوابط حاکم بر فعالیت‌های اقتصادی تجدید نظر شود تا راه برای جاری شدن عدالت هموار گردد. اگر در جامعه‌ای، قسط و عدل حاکم نباشد، چنان جامعه‌ای را نمی‌توان دینی نامید حتی اگر نام و عنوان جمهوری اسلامی بر آن گذاشته باشند.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: علت اینکه در جامعه ما که نام و عنوان نظام جمهوری اسلامی را دارد میلیون‌ها خانواده محروم وجود دارند و فاصله طبقاتی بیداد می‌کند اینست که مسئولان نظام تصور می‌کنند با توصیه و شعار می‌توانند عدالت را برقرار کنند! آنها متاسفانه هنوز به این نکته توجه نکرده‌اند که توصیه و شعار و رهنمود دادن مربوط به دوران کنار بودن از حاکمیت است. وقتی حکومت و قدرت در دست اهل دین است، کسی به شعار آنها اعتنا نمی‌کند بلکه همه در انتظار عمل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.