کد خبر : 18034
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 20:35

۴۹۱ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند

۴۹۱ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امروز ما روز شلوغی را در فرمانداری‌های مراکز استان و ستاد انتخابات کشور تجربه کردیم، گفت: در مجموع ۴۹۱ نفر ثبت‌نام خود را در انتخابات مجلس خبرگان نهایی کردند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امشب (شنبه، ۲۰ آبان‌ماه) در بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه خبر سیما، با بیان اینکه امروز ما روز شلوغی را در فرمانداری‌های مراکز استان و ستاد انتخابات کشور تجربه کردیم، گفت: مجموعاً تا این لحظه ۴۹۱ نفر ثبت‌نام خود را در انتخابات مجلس خبرگان نهایی کردند.

وی افزود: البته هنوز داوطلبان در برخی از فرمانداری‌های ما حضور دارند چرا که قبل از ساعت ۱۸ به فرمانداری‌ها مراجعه کرده بودند و به همین جهت، ما براساس قانون می‌بایست ثبت‌نام نهایی این عزیزان را انجام دهیم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ضمن اشاره به استان‌های پیشرو در ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری،‌ تصریح کرد: براساس میزان استقبال، ۱۰ استان پیشرو را اشاره می‌کنم؛ قم، هرمزگان، ایلام، قزوین، یزد، آذربایجان غربی، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران.

اسلامی ادامه داد: همه مدارک و داده‌هایی که نزد وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها قرار دارد، امشب و در نهایت فردا در اختیار شورای نگهبان قرار خواهد گرفت و فرآیندهای بعدی از طریق این شورا دنبال خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.