کد خبر : 11600
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 17:03

افزایش تدریجی دمای هوای تهران از روز شنبه (۱۵ مهر)

افزایش تدریجی دمای هوای تهران از روز شنبه (۱۵ مهر)
اداره کل هواشناسی استان تهران از احتمال افزایش تدریجی دمای تهران از روز شنبه (۱۵ مهر) تا سه‌شنبه (۱۸ مهر) خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، در ارتفاعات و نواحی جنوبی استان گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است امروز (پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه) با تقویت ناپایداری جو، وزش باد شدید در سطح استان و وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای در نیمه جنوبی و غربی استان (درپاره‌ای نقاط با احتمال خیزش موقت گرد و خاک) مورد انتظار است.

همچنین در بخش‌های شمالی و شرقی استان بویژه ارتفاعات شمال شرقی، افزایش ابرناکی و گاهی بارش باران یا رگبار و رعد و برق (در ارتفاعات بالادست با احتمال مه و بارش موقت برف) پیش‌بینی می‌شود.

اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران

امروز تا فردا ( از پنجشنبه ۱۳ مهر تا جمعه ۱۴ مهر) روند کاهش محسوس دما و از روز شنبه (۱۵ مهر) تا سه‌شنبه (۱۸ مهر) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، دماوند با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۴ مهرماه) صاف و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه ( ۱۵ مهرماه) صاف تا کمی‌ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.