کد خبر : 26519
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 17:40

اسنپ و تپسی گزینه عجله دارم را برمی‌گردانند؟

اسنپ و تپسی گزینه عجله دارم را برمی‌گردانند؟

بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گران‌فروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گران‌فروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله دارم» که در نهم خردادماه به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار کشور، «سید امیر سیاح» رسیده است، نشان می‌دهد گزینه عجله دارم مصداق گرانفروشی نیست و پلتفرم‌ها می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی در اسفندماه گذشته، گزینه عجله دارم را مصداق گران‌فروشی اعلام کرد و پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.

در این صورتجلسه آمده است: بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، گزینه «عجله دارم» در سکوهای اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکوها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمت‌گذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور ارائه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.