کد خبر : 7359
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 11:44

تغییر ارز کالاهای دارویی دامپزشکی با هدف تثبیت قیمت و ثبات در بازار

تغییر ارز کالاهای دارویی دامپزشکی با هدف تثبیت قیمت و ثبات در بازار
دبیر انجمن واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دام گفت: تغییر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی کالاهای دارویی دامپزشکی با هدف تثبیت قیمت و ثبات در بازار و بنا به درخواست تشکلها های وارد کننده و تولید کننده انجام شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حمیدرضا توکلی از انتقال ارز ۲۸۵۰۰ تومانی از گروه کالایی ۲۱ به ۲۲ با هدف تامین اقلام ضروری دامپزشکی ( دارو ، واکسن ، افزودنی ها و مواد اولیه تولید ) خبر داد. گفت: این انتقال ارز علاوه بر تامین به موقع اقلام فوق، سبب جلوگیری از کمبود اقلام دارویی و تثبیت قیمت و ثبات در بازار خواهد شد.

دبیر انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک ادامه داد: تصمیم گیری در این زمینه با برگزاری جلسات متعدد ۳ تشکل ” انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دام”،” سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروی دامپزشکی ایران” و ” انجمن صنفی تولیدکنندگان مکمل و کنستانتره دام و طیور و آبزیان” و با همراهی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و معاونت های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی و زنجیره تامین اعم از وارکنندگان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و پرورش دهندگان و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی انجام شده است.

پیش از این وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده بود. ارز ۲۸۵۰۰ تومانی دارو،مواد اولیه و افزودنی‌های مربوط به دامپزشکی به تالار دوم ارزی منتقل شده است. پس از آن اتحادیه های مربوطه اعلام می‌کردند که این تغییر ارز موجب افزایش قیمت خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.