کد خبر : 5080
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 15:03

زائران اربعین از این مرزها عبور کنند

زائران اربعین از این مرزها عبور کنند
ایمان محرابی نیا بیان کرد: در حال حاضر میزان تردد در مرز تمرچین و باشماق در مقایسه با سایر مرزها خلوت تر است و توصیه می کنیم که مسافران حتما از این مرزها عبور کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: مرز تمرچین خنک‌ترین و خلوت‌ترین پایانه مرزی است.ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر طبق دوربین های مرکز مدیریت راه های کشور همچنان مرز مهران در مقایسه با سایر مرزها بیشترین تردد را دارد. همواره به مسافران در این بخش توصیه می شود. از مرزهای خلوت تر مانند تمرچین ، باشماق و خسروی استفاده کنند.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور میزان ترددخودروهای شخصی از مرز مهران افزایش یافته و دوربین های مرکز مدیریت راه های کشور حاکی از تجمع در این مرز است. اما در حال حاضر میزان تردد در مرز تمرچین و باشماق در مقایسه با سایر مرزها خلوت تر است. توصیه می کنیم که مسافران حتما از این مرزها عبور کنند.

او می گوید: از لحاظ دمایی هم مرز تمرچین با دمای ۱۶ درجه خنک ترین پایانه مرزی است. مسافران حتما پیش از عزیمت از این مرز از طریق سامانه ۱۴۱ آخرین وضعیت ترافیکی را مطلع شده و سپس اقدام به حرکت به سمت مرزها کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.